Gå til innhold

Domenekontroller autentisere seg sjølv?

rvenes

Anbefalte innlegg

Hei.

Har eit litt snodigt oppsett her.

Har

1 stk AD1 Win2k3 r2 64bit server

1 stk AD2 Win2k3 r2 SBS server - som køyrer virituelt på AD1.

Dette er eit test oppsett, slik at eg kan prøve ut diverse ting.

Eg bruker blant anna exchange servern på SBS servern.

Eg installerte først AD1 også installerte eg viritual server 2005, og vidre ad2'n opppå der igjen.

Det er AD2 som er primer domenekontroller (pga sbs osv)

Problemet er at AD1 vil at AD2 skal være i sving når eg skal logge på AD1, og der er det eit bitte lite problem, for eg må jo være pålogga AD1 for å få starta opp AD2.

Har løyst det temp. med å flytte ad2 over på ein anna pc, men er jo ikkje slik eg vil ha det.

Kan det være at eg prøver å logge på for tidlig, kor lang tid tek det før ad1 og ad2 er synka opp mot kvarandre, eg meiner nå at ad1 skal kunne autentisere seg sjølv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AD1 vil ikke kunne autensiere seg mot AD2 før virtual server er oppe, så vidt jeg vet.

Programmet vil mest sannsynlig ikke starte opp før du har startet eller logget på maskinen (med mindre virtual server kan kjøres som en prosess som starter ved oppstart av AD1)

Lenke til kommentar

Jo, eg trur det skal kunne køyre som service, men....

Leste i eventloggen til viritual server 2005, at:

8/20/2007

5:42:15 AM Virtual Server An error has occured during the creation of Service Connection points for Virtual Server in Active Directory. Either a domain controller is not available to complete the operation or there is a security problem accessing the domain. This operation will be retried the next time the service starts. Error 0x8007054b - The specified domain either does not exist or could not be contacted. 

8/20/2007

5:42:15 AM Remote Control The service principal name for the VMRC server could not be registered. Automatic authentication will always use NTLM authentication. Error 0x800706ba - The RPC server is unavailable. 

Kva kva skjer da om AD2 dør på seg, mister den, er du da lost? Trudde det var derfor man satte opp 2 servere for å få redundans. (Tenker nå generelt, ikkje akuratt i mitt tilfelle.) AD2 som hoved pdc.

Begger jo domenekontrollere, så skulle vel i teorien kunne autentisere seg sjølv?

Lenke til kommentar

er ad2 som er dns'n ja...

Kan jo sette opp ein dns på ad1 også, og kanskje flytte dhcp'n over på ad1, men den har jo fast ip så det skulle i grunn gå bra.

det tar ikkje lang tid, det kjem 1-2 sekund etter på at eg versågod har til å finne ein domenekontroller, ellerså slepper du ikkje inn.

Men skal prøve igjen no, kanskje det hjelper å ta ein pause, slik at dei har fått stått ei stund i fred å fått prata sammen...

Eg har jo fått logga på da, men da er ad2 oppe virituelt på ein anna pc, eg tenkte det var kun første gangen den måtte være det, ikkje heile tida etterpå.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...