Green_Monster Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Hei, jeg har sett litt på denne (a36) Lurer på om noen har erfaringer, råd, tips?(med tanke på at den skal holde noen år og kunne oppgraderes) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.jmdata.as/stasjoner.htm#jm36 Takk for innspill Edit: skal ikke kjøpes inn før årsskifte pga. nye kort og sånt som kommer. Endret 20. august 2007 av Cri Lenke til kommentar
Caze Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det er en bra pris i forhold til DAGENS marked. Hvis du venter i 4 måneder med å kjøpe den, vil tilgjengelig hardware og priser se helt annerledes ut. Vent heller med å bestemme deg for hvilken maskin du skal kjøpe til den dagen du faktisk SKAL kjøpe den. Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Et godt råd Er egentlig ikke noe problem å finne bra pc'er til ok priser på de store netshopene. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Takk takk Leser og lærer så mye jeg kan for å orientere meg og har kommet frem til denne løsningen foreløpig. Håper prisen på 8800 faller litt etter 9 serien kommer Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 November-desember blir veldig spennende på mange fronter: -Nytt nvidia hovedkort chipset -Nytt Intel hovedkort chipset -Ny grafikkortserie fra Nvidia (9800 AKA. G92) -Ny intel prosessor arkitektur (Penryn) and more Min neste oppgradering skjer derfor rundt juletider tenker jeg, både pga. da er det så mye ny interessant teknologi, plus at da har jeg faktisk noe tid til å mekke og leke med det -Stigma Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Hva synes dere om dette oppsettet HANDLE - LISTE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå