Gå til innhold

Hvordan sage når man skal sette inn vindu..?

Anbefalte innlegg

Skal sette inn vindu i kabinettet og har fått en pakke med lister og sånn. Problemet er hvordan skal jeg sage..? Skal jeg bruke vinduet som mal..? Dette vil jo bli litt for lite med hensyn til at listene også skal festes. Der er det jo en halvcentimeter.. Står noe i bruksanvisningen, men jeg skjønner ikke akkurat de ordene.. Det står:

Position Washer on the panel and in contact with edge of window. Place pencil inside the the washer and hold firmly while drwaing an outline of the window. Hva betyr dette..? Hva er washer..? :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte stikksag ... funket det .. men måtte bruke fil på kantene etterpå ... ble mye arbeid egentlig. For mye til at jeg gadd det .. så resultatet ble dårlig.

BTW .. ikke bruk det epoxy limet araldit .. det lukter .. luktet så ille at jeg kastet hele greiene ...

Lenke til kommentar

Jaha.. Det jeg lurer på er hva skal jeg bruke som mal..? Dersom jeg bruker vinduet blir jo dette for lite siden det skal inn en list mellom der.. Står noe om at jeg skal putte blyantspissen inni en "washer".. Hva er en washer..? Dette fulgte ikke med i pakken.. Pakken er kjøpt hos Microplex.. Har noen kjøpt samme pakke og gjort dette før..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...