fxwz Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 En kompis ønsker å bytte sin modifiserte xbox 360 (dvs at den kan spille brente spill) med 3 lovlige spill, ett brent spill, harddisk og trådløs hånkontroll med lader, samt et xbox live ab som gjelder til des/jan 07. Hva vil dere si verdien på dette er. Altså hvor mye får jeg solgt det for? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 kr 8.50 vill jeg si, med tanke på 360 situasjon nå... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 2.50 og ein bug (tyggis fra 90-talet). Den blir før eller seinare utestengd ifrå Live. Og då mistar den all verdi for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Enig med NIrD og dbd, i mine øyne har en modifisert konsoll mistet sin verdi da garantien fra Microsoft ikke lenger er gyldig (den ble borte det sekund konsollen ble åpnet), og man risikerer å få den bannlyst fra Xbox Live. Vil dog tro han fint kan klare å få solgt den for 2500-3500, ettersom det er mange uopplyste mennesker der ute som ikke er klar over ulempene ved å ha en modifisert konsoll. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Beklager om jeg "tar over tråden", men spør her i samma slengen: Hvor mye er en original, (nesten) ubrukt XBox 360 verdt? (Den er kjøpt til jul, men til ei som aldri har brukt den mer enn de to første dagene ("Pappa, jeg orker ikke bruke denne! Vil heller ha PS2..........")) Det er premium utgaven (med alt utstyr), og med følger et spill (COD3) og trådløs internett-adapter. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Enig med NIrD og dbd, i mine øyne har en modifisert konsoll mistet sin verdi da garantien fra Microsoft ikke lenger er gyldig (den ble borte det sekund konsollen ble åpnet), og man risikerer å få den bannlyst fra Xbox Live. Vil dog tro han fint kan klare å få solgt den for 2500-3500, ettersom det er mange uopplyste mennesker der ute som ikke er klar over ulempene ved å ha en modifisert konsoll. 9319772[/snapback] Det er mulig det finnes folk som ikke bryr seg om live også.. Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre om det.. har hatt konsollen min på nett et par ganger for å laste ned noe fra XBL.. men.. det er det.. prøvde vel også online gaming den første måneden jeg fikk den.. siden det var gratis.. Skulle bare gjøre deg oppmerksom på det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Sigurd_m, det var derfor jeg skrev at den i mine øyne ikke var verdt stort. Og om ikke Live er så interessant for enkelte, vil nok garantien derimot være det, da kjøpet fort kan bli verdt jack shit dersom konsollen konker ut en uke etter kjøpet og man ikke har noen garanti på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå