Gå til innhold

KRL-faget omgjøres for å bli mer religionsnøytralt


Anbefalte innlegg

Ingen har sagt noe om å fjerne "all utdannelse", jeg sier bare at dem burde fjerne alt som er åpenbart 100% svada fra lærerplanen, som for eksempel om religion.

 

Vi kan fremdeles lære hva religion har gjort med verden osv, men det å hjernevaske unger med selve troen om tullball(religion) er gærnt.

9321693[/snapback]

 

Jeg ser at du fortsatt ikke har klart å trykke på linken i posten du opprinnelig svarte på?

9321704[/snapback]

 

Jeg er iallefall ikke religiøs :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen har sagt noe om å fjerne "all utdannelse", jeg sier bare at dem burde fjerne alt som er åpenbart 100% svada fra lærerplanen, som for eksempel om religion.

 

Vi kan fremdeles lære hva religion har gjort med verden osv, men det å hjernevaske unger med selve troen om tullball(religion) er gærnt.

9321693[/snapback]

 

Jeg ser at du fortsatt ikke har klart å trykke på linken i posten du opprinnelig svarte på?

9321704[/snapback]

 

Jeg er iallefall ikke religiøs :)

9321709[/snapback]

 

Nei, og ingen stor debbatant heller...

Lenke til kommentar
Ingen har sagt noe om å fjerne "all utdannelse", jeg sier bare at dem burde fjerne alt som er åpenbart 100% svada fra lærerplanen, som for eksempel om religion.

 

Vi kan fremdeles lære hva religion har gjort med verden osv, men det å hjernevaske unger med selve troen om tullball(religion) er gærnt.

9321693[/snapback]

 

Jeg ser at du fortsatt ikke har klart å trykke på linken i posten du opprinnelig svarte på?

9321704[/snapback]

 

Jeg er iallefall ikke religiøs :)

9321709[/snapback]

 

Nei, og ingen stor debbatant heller...

9321723[/snapback]

 

Jeg har debbatert masse, men blir stort sett møtt med piss som: "gud er allmektig"

og "jesus er frelseren" til slutt uansett når noen slipper opp for argumenter.

 

Så nå er jeg isteden bare helt ærlig og sier det jeg vet.(tro kan man gjøre i kirka, men det er bortkastet tid)

Lenke til kommentar
Jeg har debbatert masse, men blir stort sett møtt med piss som: "gud er allmektig"

og "jesus er frelseren" til slutt uansett når noen slipper opp for argumenter.

 

Så nå er jeg isteden bare helt ærlig og sier det jeg vet.(tro kan man gjøre i kirka, men det er bortkastet tid)

9321790[/snapback]

 

Så siden du "vet" at jeg er en idiot, så er det da altså en allmenn objektiv sannhet?

Endret av KRZT
Lenke til kommentar
Jeg har debbatert masse, men blir stort sett møtt med piss som: "gud er allmektig"

og "jesus er frelseren" til slutt uansett når noen slipper opp for argumenter.

 

Så nå er jeg isteden bare helt ærlig og sier det jeg vet.(tro kan man gjøre i kirka, men det er bortkastet tid)

9321790[/snapback]

 

Så siden du "vet" at jeg er en idiot, så er det da altså en allmenn objektiv sannhet?

9321801[/snapback]

 

Jepp, hvis du tror på religion så.

sannsynligheten er større for at en blåhval svømmer i havet og styrer oss alle.

Jeg tror jeg skal hjem å be litt til blåhvalguden, tror jeg er blitt lykkelig religiøs jeg og.

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
Jepp, hvis du tror på religion så.

sannsynligheten er større for at en blåhval svømmer i havet og styrer oss alle.

Jeg tror jeg skal hjem å be litt til blåhvalguden, tror jeg er blitt lykkelig religiøs jeg og.

9321842[/snapback]

 

Så morsom du er. Bytt ut religion med emo, så kunne jeg trodd du gikk i klassen min.

Bytt ut neger med religion, så kunne jeg trodd du gikk i gamle klassen min.

Bytt ut jøde med religion, så kunne jeg trodd du var av tysk opprinnelse.

 

Ble du tatt bakfra av 5forskjellige prester, alle fra forskjellige trosamfunn, siden du føler ett så intenst hat mot troende?

Lenke til kommentar
Jepp, hvis du tror på religion så.

sannsynligheten er større for at en blåhval svømmer i havet og styrer oss alle.

Jeg tror jeg skal hjem å be litt til blåhvalguden, tror jeg er blitt lykkelig religiøs jeg og.

9321842[/snapback]

 

Så morsom du er. Bytt ut religion med emo, så kunne jeg trodd du gikk i klassen min.

Bytt ut neger med religion, så kunne jeg trodd du gikk i gamle klassen min.

Bytt ut jøde med religion, så kunne jeg trodd du var av tysk opprinnelse.

 

Ble du tatt bakfra av 5forskjellige prester, alle fra forskjellige trosamfunn, siden du føler ett så intenst hat mot troende?

9322011[/snapback]

 

Troende? jeg tror jo på blåhvalen, jeg har rett til å tro på blåhvalen, og blåhvalen er 100% sann. jeg er troende selv jeg.

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
Troende? jeg tror jo på blåhvalen, jeg har rett til å tro på blåhvalen, og blåhvalen er 100% sann. jeg er troende selv jeg.

9322040[/snapback]

 

Troen på vår allmektige, omnipotente blåhval, er ikke en liten religion i seg selv?

9322056[/snapback]

 

Blåhvalen er en kraft, den skapte jorden på 6 dager, og gjorde om vann til øl på sekundet. Også hadde han en blåhval sønn som kunne utføre mirakler, som å fjerne sykdom fra de andre hvalene. Og gå på vannet

Endret av Lafs
Lenke til kommentar
Blåhvalen er en kraft, den skapte jorden på 6 dager, og gjorde om vann til øl på sekundet. Også hadde han en blåhval sønn som kunne utføre mirakler, som å fjerne sykdom fra de andre hvalene. Og gå på vannet

9322070[/snapback]

 

Definisjon på religion; " generally a belief in a deity and practice of worship, action, and/or thought related to that deity. Loosely, any specific system of code of ethics, values, and belief."

 

Altså, troen blå at blåhvalen skapte jorden på 6dager, gjorde vann til øl (faen, det kan jeg og, bare gi meg noe malt og humle!), samt hans evne til å utføre mirakler er ikke en religion?

 

Hva sier du til å starte; "Blåhvalsekten?". Jeg er med!

Lenke til kommentar
Blåhvalen er en kraft, den skapte jorden på 6 dager, og gjorde om vann til øl på sekundet. Også hadde han en blåhval sønn som kunne utføre mirakler, som å fjerne sykdom fra de andre hvalene. Og gå på vannet

9322070[/snapback]

 

Definisjon på religion; " generally a belief in a deity and practice of worship, action, and/or thought related to that deity. Loosely, any specific system of code of ethics, values, and belief."

 

Altså, troen blå at blåhvalen skapte jorden på 6dager, gjorde vann til øl (faen, det kan jeg og, bare gi meg noe malt og humle!), samt hans evne til å utføre mirakler er ikke en religion?

 

Hva sier du til å starte; "Blåhvalsekten?". Jeg er med!

9322097[/snapback]

 

Høres bra ut :), sekten er blitt laget.

 

Mer om blåhvalismen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=816838

Endret av Lafs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...