Tutte1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Takker for hjelpen netrex og bybalto. Jeg prøver igjen. Lykkes jeg ikke nå så tar jeg kvelden og prøver igjen senere. Vil gjerne ha kritikk på bildene mine! Endret 20. august 2007 av Tutte1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg syns bildet var litt kjedelig. Om man hadde sett bien(?) i en annen vinkel ville det kanskje vært bedre. Når jeg ser det i stort format er det også som om noe ikke er helt skarpt, men man ser jo mønstret på vingene på bien ganske bra så derfor er jeg ikke sikker på det. Kanskje en runde med USM eller annen oppskarping hadde vært noe å prøve. Blomster og bier må vel ved siden av solnedganger være det mest fotograferte motivet? Lenke til kommentar
pian Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det er en humle, ser du da vel! ellers syns jeg ikke det har noe for seg å komme med den gamle "blomster og bier og solnedganger..."-regla. Alle tre er vakre ting, godt egnet for foto og fortsatt mulig å gjøre veldig bra. Uansett, er litt enig i at hvis man hadde sett den forfra eller fra siden ville det kanskje vært mer spennende. Har også inntrykk av at det kunne vært skarpere...uten at det vil gjøre noen særlig forskjell egentlig, jeg ville heller sett at du forsøkte igjen fra en annen vinkel. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det er en humle, ser du da vel! ellers syns jeg ikke det har noe for seg å komme med den gamle "blomster og bier og solnedganger..."-regla. Alle tre er vakre ting, godt egnet for foto og fortsatt mulig å gjøre veldig bra. Akkurat, humle.. Nei, jeg ser det ikke. Vet ikke forskjell på bier og humler. Det var på ingen måte meningen å rakke ned på bildet med den setningen om blomster og bier. Mest ment som en påstand om at det må være slik. Selv liker jeg solnedgangsbilder, men jeg syns de er vanskelige å ta så de blir bra. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 som påpekt er perspektivet helt feil Skarpheten mangler også. Men ikke værst til å være nybegynner, men her har man en lang vei å gå ennå Lykke til Lenke til kommentar
Tutte1 Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Takker for tilbakemeldinger. Som novise i faget, har jeg ALT å lære. Synes dere gir gode og ikke minst konstruktive tilbakemeldinger. Det må man jo lære av. Nok en gang tusen takk (og fortsett gjerne å gi meg kritikk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå