Tutte1 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Sorry folkens, men nå sliter jeg. Får ikke lagt ved bilder. Hva gjør jeg galt? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
netrex Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Når du skal egge ut, må du bruke grensesnittet som er under tekstfeltet der du skriver teksten. Bla deg fram til fila, så trykke på "Legg til dette vedlegget", så vente til filen er lastet opp, så kan du legge det til ved å trykke på knappen ved siden av der filnavnet står, så skal det kommet et felt med klammer som dette [] rundt seg, og der blir bildet værende i innlegget ditt. Om du har gjort dette, og det ikke fungerer, eller noen av disse tingene ikke fungerer, vet jeg ikke hva som kan være galt :/ Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Også kan du redigere en av de trådene dine som allerede er her i bildekritikken. Du trenger ikke starte ny tråd om det mislykkes første gang. Endret 20. august 2007 av pybalto Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvis du har fulgt oppskriften i grensesnittet, så er det nok bildestørrelsen som er problemet. 1000 pixler og ca 200 kb holder i lange baner. Blir filen for stor kan den ikke lastes opp på forumet. Lenke til kommentar
Tutte1 Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Tusen takk for hjelpen alle sammen. "Nu går det så meget bedre" Tror jeg har skjønt det nå! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Stenges då dette ikkje er ein bildekritikk-tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg