Heilage Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg driver og lurer på å lage en liten HTPC til å streame media til TVen min, og har funnet kabinettet jeg vil ha, men har ikke funnet et m-ATX-kort som har tilfredsstilt det jeg vil ha. Det jeg derimot fant, var et mini-ITX-kort som har det jeg trenger, både nemlig RCA (evt S-Video) og VGA, slik at jeg kan koble den til den vanlige TVen jeg har stående her før jeg går til å kjøpe LCD-TV. HD-materiale er for meg uinteressant, så det er lite vits i å kommentere det. Det jeg lurer på er om man kan få montert et mini-ITX-kort i et m-ATX-kabinett. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 jeg er 99% sikker på at det vil passe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hva med å heller kjøpe et miniITX-kabinett? Det er flere virkelig pene der ute! (Ja, det du har funnet deg er ekstremt pent! *sikle*) Dette er veldig pent (Nexus Psile), men koster masse mynter.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Jeg går bort fra mini-ITX-kabinetter fordi de har en tendens til å være akkurat like store som hovedkortene, noe som medfører problemer når man skal sette det opp i reoler og hyller sammen med ting som surroundreceivere. Forøvrig skal jeg prøve å fortelle meg selv at jeg ikke har lyst på det Nexus-kabinettet. *sikle* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå