nadezico Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 hei hei! jeg har sett en del på noen sjefe bilder i det siste av andre folk som har modda pc'en sin. så nå som jeg ENDELIG skal få mn egen pc så har jeg tenkt å modde den skikkelig(fikk ikke mye mulighet til å modde familie pc'en =) siden jeg skal få min pc så lurte jeg på om dere hadde noen tips på hvordan jeg kanskje kunne gjøre det.. her har dere et eks: http://www.coolcasegallery.net/ccg/viewcas...e.php?cid=00923 den er stilig. kunne alle som lese dette gi meg noen tips på hvordan jeg skal gjøre det?? det bør heller ikke koste meg skjorta.. takk Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 For det første så er det vanskelig å finne det kabinettet, og for det andre kommer det sikkert til å koste en "skjorte" :wink: Mvh,Stian Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 jeg mente jo ikke akkurat DET kabinettet heller og da.. jeg ville bare ha tips til hvordan jeg kunne modde pc'en min.. ja noen? tips tips tips plz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå