ecko Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 er brusavhengihet en god del psykisk? Lenke til kommentar
tole Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Sikkert en kombinasjon, men kjenner mange som blir fysisk dårlige om de ikke får brusen eller sukkeret sitt. Avvenning tar gjerne noen dager. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Etter at jeg sluttet å drikke brus, så klarte jeg meg fint uten det over en lang periode. men når jeg får i meg f.eks det til juletider og sånn så sprekker jeg. Forresten så har sukker folket kjøpt opp forskjellige folk slik at raporter om hvor farlig sukker egentlig er skal hindres i å komme ut. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 man kan føle seg dårlig av psykiske ting.. ta for eksempel å være vitne til en fødsel.. man blir dårlig selv om man ikke spiser det ble tvunget til å se en fødsel for ikke så lenge siden bare på tv altså... eeeew.... gugg og drit.. jaja skal holde meg til topic... jeg tipper på at det er kun psykisk... er sikker på at hvis du spiser gullerøtter hele dagen blir du "avhengig" av det og... Lenke til kommentar
ecko Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 det er vel slik at man trenger søtsaker? Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg kjenner at et par dager etter jeg sist drakk cola er colasuget der, og jeg har hele tiden lyst på, men når det går lengre tid tenker jeg ikke på det en gang. Hadde 14 dager i syden uten brus, og det gikk helt fint. Brusen ble byttet ut med vann og alkohol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå