Sargent Fire Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har ikke så veldig lyst på Asus kortet som alle kjøper, blir litt kjedelig å ha likt som alle andre, så da lurte jeg på om de kommer noen n-force kort de kommende ukene? Mvh,Stian Ps.Chaintec = Editors choice (i utlandet) Chaintec = Søppel (i norge) ??? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har ikke så veldig lyst på Asus kortet somalle kjøper, blir litt kjedelig å ha likt som alle andre, så da lurte jeg på om de kommer noen n-force kort de kommende ukene? Mvh,Stian Ps.Chaintec = Editors choice (i utlandet) Chaintec = Søppel (i norge) ??? epox 8rda+ eller hva det heter er også et bra nforce kort. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har asus a7n8x gd, det er stort sett best i ytelse over hele linjen, men hvis du er opptatt av hva andre har og ikke har så teller vel kanskje ikke det så mye, da bør du kanskje velge en annen cpu enn intel eller amd? Det er kanskje ikke det mest "stillige" kortet som fins på markedet, men det er det beste, uten tvil. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Er det stror foskjell i ytelese mellom Epox og Asus da? Mvh,Stian Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 http://www.nforcershq.com/ Lenke til kommentar
Laka Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Når du nevner at Chaintec har fått gode omtaler fra .com, så må du tenke på at .com stort sett bare dro med positive ting. Nevnte ikke et ord om det hw.no snakket om, det synes jeg er rart! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Mange her på forumet velger jo sikkert å se på tester fra utenlandske sider slik som "toms hardware", men kan ikke de testene konkurere med hw.no sine? Ikke i den testen hvis det er det slik hw.no skal ha det til, at den ikke fortjener mer enn en 3+-(husker ikke) men blir "editors choice" i de utenlandske testene. Mvh,Stian Lenke til kommentar
Laka Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Holder meg iallfall langt unna det. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Chaintech har jo også egen avdeling på Amdmb - så får en inntrykk av hvordan folket trives. Var bl.a. etter påtrykk derfra at Chaintech oppgraderte 7VJL APOGEE til 7VJL-S Deluxe Her ( ITbutikken 1026,- ) Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Man kan vel ikke gå rundt og tenke; "Vel, det er et bra hovedkort, men siden mange andre har det vil ikke jeg ha det, blir så kjedelig" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå