Stvg9124 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei, jeg skal begynne på Medier og Kommunikasjon i morgen v/ Noroff Mediegymnas i Stavanger.. Det er en privat videregående skole. Det jeg lurte på, var om jeg har mulighet for å gå ut som lærling i et eller annet etter VK1? Jeg syter litt med 3 års skolegang, og ønsker å komme ut i jobb fortest mulig.. Hvis jeg foreks tar Lyd og Musikkproduksjon - må det da være mulig å gå ut som lærling i en bedrift som driver med slikt etter 2 år? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Dette lurer jeg også litt på. Mer i retning fotografi eller webdesign. Starter på andreåret nå. Håper det går greit om jeg spør om dette her. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Fotograf og mediegrafiker. 3500,- Caching Endret 20. august 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Les læreplanene til fagene istedet. Jeg kan de ikke i detaljer. Du kan sende pm til Juliess på forumet. Hun er lærling i fotograffaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå