Evil-Duck Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 tittelen sier det meste . Lenke til kommentar
netrex Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Synes motivet har godt potensiale Men ville kanskje plassert sykkelen mer til venstre i bildet, fysisk altså, latt kamera stå der det er nå, vri det litt til venstre, få sykkelen til venstre, så lys fra kjøretøyene på veien på høyre side av sykkelen. Hvordan ville det blitt? Kanskje slik at veien går gjennom hele bildeflaten. Resten ser ut til å sitte godt synes jeg, bare komposisjonen som virket litt tilfeldig. Ville kanskje skarpet bildet litt etter resizing for å få perfekt skarphet, virker litt mykt nå. Endret 19. august 2007 av netrex Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Liker ideen veldig godt! Får skikkelig lyst til å kjøpe et stativ og leke med lange lukkertider og nattetrafikk. Dog, liker jeg ikke helt komposisjonen. Hvis du er interesert i å ta flere bilder fra samme sted ville jeg prøvd: - Få lysstripene fra bilene i bakgrunn lavere, slik at de tydelig synes å komme fra biler. - Som sagt over; endre litt på kameravinkelen, og få stripene på høyre side. Ellers ødelegger gjerdet på høyre siden synes jeg... Hvis ny bildeserie ikke er aktuell bør du prøve å redigere bort lysskimtet oppe i venstre hjørnet, samt klone vekk gjerdet hvis du gidder. Ellers enig i kommentaren over i at bildet har godt potensiale Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg likte ikke lyssettingen for dette motivet, lyset ble lite spennende, for blast og jeg syns ikke den passet inn når den fjerne bakgrunnen er mørk. Skyggen av sykkelen er ikke pen å se på. Du har artefakter fra objektivet i øvre ve del av bildet. Lysene fra bilene som har kjørt forbi virker forstyrrende. Et mislykket bilde etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå