akamond Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Jeg må ta bilen min en Volvo 460 fra 1995 på represjon nå. Men frykter at det kommer til å bli dyrt. Jeg må feste et motorfeste, bytte begge bakdemperne og bytte hele eksosanlegget med katalysator. Hvor mye må jeg regne med at regningen på dette kommer på, og i såfall hva kan jeg gjøre selv? Takk, for svar. Endret 19. august 2007 av akamond Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Delene koster ikke mange kronene. De har jo mye til Volvo på Biltema. Arb. timene på verksted er det det blir kroner av.+at de tar vanvittige priser på delene. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Tror demperne bak er kurante. festa med 2 bolter. ta av hjulet og sjekk. Hvis du skal feste et motorfeste og ikke bytte det har det nok gått opp i en sveis eller noe sånt. Par hundre kroner i sveising hvis der lar seg gjøre... vanskelig og si. på 460 høres det uansett ut som om hele dæshbordet skal løsne når man starter bilen... med defekt motorfeste eller ikke eksosen kan bli litt dyr. På disse tror jeg det er renault eksos konstruksjon dvs uorginalt anlegg passer sånn halvveis. katalysator er også orginaldel vil jeg tippe. Du kan jo sveise inn en universal katalysator og spare mye peng, men det spørs hva verkstedet er villige til og gjøre. Lenke til kommentar
akamond Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Fant ut at demperne kostet 900 kroner stk, og Katalysatoren 3225 kr. Går det an å kjøpe en brukt katalysator? Er det smart? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Katalysator får du for under 1000 lappen på Biltema Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Komplett eksos får du ofte tak i hos din lokale bilopphugger. Største problemet ditt blir vel motorfestet som må sveises. Lenke til kommentar
akamond Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Hvor mye koster et eksosanlegg til volvo 460? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Skal du kjøpe det hos høgger'n er det bare å spørre hva de vil ha for et komplett et, også prute derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå