Gå til innhold

Hvilken mus skal jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MX700 er helt klart en av de beste allround musene med en praktisk lader og god kvalitet. Det at den er trådløs og optisk gjør at den er veldig fleksibel. har selv denne musen og synes den er nesten fullkommen.

 

Men hvis du hovedsakelig skal bruke musen til spilling så finnes det bedre mus, men hvis du har evne til å bruke pc til andre fornuftige ting også så er MX700 en flott mus. Musen holder i dagevis uten lading, glemmer som oftest selv å sette den i laderen.... ;)

Lenke til kommentar

hei igjen ... :)

 

jeg har kjøpt meg MS3 mus... er veldig fornøyd med den bare et liten - at den er litt stor ellers så er den ganske bra å spille med...

hørte at ms3 har mer dpi enn MX700....

 

Hvis det er noen som skal kjøpe mus så vil jeg anbefaler ms3, MX700 har jeg ikke prøvd så jeg kan ikke si så mye om den..

Takk for alle tipsene!!

 

vi snakkes sikkert i CS :woot: (Nick: Ninjai)

Lenke til kommentar

Har brukt logitech sin dual optical i snart ett år, genial til spilling, tåler sinnsykt mye(les: minst tusen ganger i gulvet etter fall, pluss x antall kast i veggen etter å ha tapt i CS og GR)

 

Men jeg har kun erfaring med denne musa, men finnes det noen med bedre kvalitet, så er jeg imponert... :D

Lenke til kommentar
Har brukt logitech sin dual optical i snart ett år, genial til spilling, tåler sinnsykt mye(les: minst tusen ganger i gulvet etter fall, pluss x antall kast i veggen etter å ha tapt i CS og GR)

 

Men jeg har kun erfaring med denne musa, men finnes det noen med bedre kvalitet, så er jeg imponert... :D

 

nå kjøper de fleste en mus for å muse rundt i windows og diverse spill med, ikke for å kaste den rundtomkring. du kan bruke en liten plankebit eller noe sånt til det formålet.

 

(men, det sier jo litt om musen din, egentlig.. "pluss x antall kast i veggen etter å ha tapt i CS og GR")

Lenke til kommentar

Stemmer såklart for mx 300, den er jo desidert råest!

Det er stor forskjell på mx 500 og mx 700, mx 500 er mye breiere og "paddeformet", mens mx 700 er trådløs (blæh)...

Mx har fineste designet, og best å holde i... den er lett, og har 800 dpi, som alle andre mx musene...

Anbefaler den på det sterkeste, en fin og god mus som er lett å hondtere... og å kaste i veggen :lol:

 

Musematte, så er jo såklart Everglide Giganta best!!! Func er alt for fæl, fjortis matte med det stygge navnet (Les:"Stor bokstav her og der og små bokstav her og der" navn, lame sier jeg) :x

 

Desuten, idiotisk av firmaet og sløse masse penger på den boksen, hva er den til? Beskyttelse? Hvem vil vel da ha en musematte som tåler så lite at den trenger beskyttelse.... Kunner heller ha brukt pengene på flere og bedre design, bare se på Everglide, det beste designlageret av dem alle!

 

Mx300 er best da :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...