Noldus Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 har intelli v 3.0 synes det er en kjempemus... men nå er det mye smak og behag angående dette. Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg bestilte nettopp data og da tok jeg Logitech mx-500 musa, er det ingen som syns den er noe bra? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 MX700 er helt klart en av de beste allround musene med en praktisk lader og god kvalitet. Det at den er trådløs og optisk gjør at den er veldig fleksibel. har selv denne musen og synes den er nesten fullkommen. Men hvis du hovedsakelig skal bruke musen til spilling så finnes det bedre mus, men hvis du har evne til å bruke pc til andre fornuftige ting også så er MX700 en flott mus. Musen holder i dagevis uten lading, glemmer som oftest selv å sette den i laderen.... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hvis du leser noen tester etc. så finner du ut at man ikke merker forskjell i respons på mx500 og mx700 .. Da er det DIGG med trådløs mus ;-) Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 hva med logitech mouseman dual optic??? dritbra til gaming Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 hm. har ikke dette spørsmålet vært oppe hundreogfjørten ganger i denne måneden? og har ikke alle blitt konkludert med at ms intellimouse explorer 3.0 er den beste musen, bar none? svaret er jo. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har nettop fått meg MX500 idag og eg angre absolutt ikke på kjøpet. Maken til mus skal du lette lenge etter. Har prøv intellimouse v3 og eg liker faktisk denne bedre. noen syns mx500 er best og andre syns ms v3 er best så eg tror det er smaks ting. Lenke til kommentar
Noname Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 hei igjen ... jeg har kjøpt meg MS3 mus... er veldig fornøyd med den bare et liten - at den er litt stor ellers så er den ganske bra å spille med... hørte at ms3 har mer dpi enn MX700.... Hvis det er noen som skal kjøpe mus så vil jeg anbefaler ms3, MX700 har jeg ikke prøvd så jeg kan ikke si så mye om den.. Takk for alle tipsene!! vi snakkes sikkert i CS (Nick: Ninjai) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har brukt logitech sin dual optical i snart ett år, genial til spilling, tåler sinnsykt mye(les: minst tusen ganger i gulvet etter fall, pluss x antall kast i veggen etter å ha tapt i CS og GR) Men jeg har kun erfaring med denne musa, men finnes det noen med bedre kvalitet, så er jeg imponert... Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 MS 6000 hrz MX 4700 hrz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har brukt logitech sin dual optical i snart ett år, genial til spilling, tåler sinnsykt mye(les: minst tusen ganger i gulvet etter fall, pluss x antall kast i veggen etter å ha tapt i CS og GR) Men jeg har kun erfaring med denne musa, men finnes det noen med bedre kvalitet, så er jeg imponert... nå kjøper de fleste en mus for å muse rundt i windows og diverse spill med, ikke for å kaste den rundtomkring. du kan bruke en liten plankebit eller noe sånt til det formålet. (men, det sier jo litt om musen din, egentlig.. "pluss x antall kast i veggen etter å ha tapt i CS og GR") Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 kjøpte meg nettopp ny func matte (hadde brukt denn med nedslitte museføtter dual optical dritten) ms i.e 3.0 + mouse skatez + func = teh win in a tin nesten for glatt må venne meg til den btw dual optical er skeiv og d er den oxo Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Stemmer såklart for mx 300, den er jo desidert råest! Det er stor forskjell på mx 500 og mx 700, mx 500 er mye breiere og "paddeformet", mens mx 700 er trådløs (blæh)... Mx har fineste designet, og best å holde i... den er lett, og har 800 dpi, som alle andre mx musene... Anbefaler den på det sterkeste, en fin og god mus som er lett å hondtere... og å kaste i veggen Musematte, så er jo såklart Everglide Giganta best!!! Func er alt for fæl, fjortis matte med det stygge navnet (Les:"Stor bokstav her og der og små bokstav her og der" navn, lame sier jeg) :x Desuten, idiotisk av firmaet og sløse masse penger på den boksen, hva er den til? Beskyttelse? Hvem vil vel da ha en musematte som tåler så lite at den trenger beskyttelse.... Kunner heller ha brukt pengene på flere og bedre design, bare se på Everglide, det beste designlageret av dem alle! Mx300 er best da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå