Gå til innhold

Hvilken mus skal jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

hei

 

jeg tenkte å kjøpe meg en ny mus, men vet ikke hvilken som er bra...

 

har sett på Logitech mx700 og har hørt noen sa ms3 er bra... men jeg er ikke sikkert hvilket mus jeg skal ha... best til å spille med...

 

jeg har Logitech cordless, den svarte tataturen med mus.. musen er ikke bra til å spille med :s

 

har dere noe mus å anbefale??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For guds skyld ikke kjøp mx 700, kjipt å måtte begynne å lade mitt i en runde lan spilling, det skjedde med en kompis av, da er det kult med en mus til nesten 1000kr, vi lo så jævlig av han når det skjedde, for han briffet så jævlig med den dritt musen, ler ennå jeg :lol: . Gå Ms 3.0, har et godt ergonomisk design, skal du spille, kanskje en optical dual fra logtech??

Lenke til kommentar
For guds skyld ikke kjøp mx 700, kjipt å måtte begynne å lade mitt i en runde lan spilling, det skjedde med en kompis av, da er det kult med en mus  til nesten 1000kr, vi lo så sinnsvakt av han når det skjedde, for han briffet så sinnsvakt med den dritt musen, ler ennå jeg  :lol: . Gå Ms 3.0, har et godt ergonomisk design, skal du spille,  kanskje en optical dual fra logtech??

 

Han vurderte ikke å lade musen før LANet? Eller... dere sitter vel 2-3 dager i strekk uten puaser dere? (Det går faktisk ann å sette musen i laderen før du f.eks. går på do! :yes: )

 

Sitter her med en MX700 selv, og er MEGET godt fornøyd.. Dessuten koster den ca. 550, ikke nærmere 1000 som Lord_Linus nevnte :grumpy:

Lenke til kommentar

Dessuten er det mulig å bruke vanlige batterier i MX700. Har selv gjort det uten problemer. (Kanskje den slutter å fungere snart, hvem vet)

 

Jeg synes musa er yppelig til det meste. Har spillt endel med også uten problemer.

 

Dessuten synes jeg Microsofts sine virker litt billig. Rullehjulet og knappene har mer plastfølelse enn Logitech sine.

Lenke til kommentar

liker du design på MX700, men ikke at den er trådløs? kjøp MX500, enkelt...samme musa, bare ikke trådløs

 

alle musene i MX serien har samme "mouse engine" som logitech kaller det...med oppløsning på 4.7Mpix eller hva det nå er...

 

selv kjøpte jeg en liten optical mini-mouse fra logitech...liker den bedre enn min dual optical... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...