Sunnis Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Mentholathum, Rosebud og Vaselin! Trur kanskje ikkje at du blir avhengig av lypsyl om du berre bruka det når du trenger det .. Eg må innrømme at eg er avhengig, blir tørr på leppene om eg går 2-3 daga uten lypsyl eller vaselin etc, men man blir ikkje avhengig så lett at man ikkje kan bruke lypsyl. Bruk det med måte, er ikkje spesielt deilig med lyspyl flak /klompa på leppene heller. Lenke til kommentar
Beli Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Tipper det bare er sånn om vinteren at det er fare for tørre lepper. Mine er i alle fall myke hele året.. Jeg gjør aldri noe hvis jeg har tørre lepper en dag, for det går over til neste dag! Forresten kan leppene også bli solbrente om sommeren. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Som flere andre her, så anbefaler jeg Rosebud. Verdt hver ei krone. For tiden bruker jeg Strawberry. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Bruker Dermica, funker ganske bra det. Gjør ihvertfall leppene myke Noen som vet hvor man får kjøpt Lip Relief av Blistex i Follo Område? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Denne og denne er det aller beste alternativet. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Bruker Dermica, funker ganske bra det. Gjør ihvertfall leppene myke Noen som vet hvor man får kjøpt Lip Relief av Blistex i Follo Område? Apoteket og et par Rimi-butikker har den. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Bruker Dermica, funker ganske bra det. Gjør ihvertfall leppene myke Noen som vet hvor man får kjøpt Lip Relief av Blistex i Follo Område? Apoteket og et par Rimi-butikker har den. Fikk tak i den på Apotek 1 i Ski. 34 spenn for en så bra leppomade, er knallbra! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Dess mindre ting du bruker, jo bedre fikser kroppen seg selv. Det er kanskje litt ubehagelig i begynnelsen etter at du har brukt diverse preparater i lang tid, men det hjelper greit å bare fukte leppene og ha væskebalansen i orden, så vil alt fikse seg selv til slutt. Alle slags mulige kosmetikkpreparater leder inn i en evig ond sirkel, så hvis du aldri begynner med det er det det beste. 1 Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 DET BESTE DU KAN BRUKER ER ROSEBUD SALVE. kjøpes i vita butikker. smør på annen hver time. myke og fine lepper. slet med munnsår før, but never more. Bilde: http://www.smithsrosebudsalve.net/graphics...ud-official.gif Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Denne kjøpte jeg meg i dag, og til opplysning så koster den 180 kroner og fåes bl. a. på Esthetique. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg brukte 160kr på en fancy greie på en slik parfymebutikk, syntes jeg ikke var noe tess. Kjøpte meg så noe fra Lip Care. Classic heter den bare. Trenger ikke bruke den mange ganger per dag, lukter digg (vanilje) og koster bare 10kr (kjøpte på Europris, vet ikke hvor den selges ellers). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Jeg er fornøyd med «Aloe Lips with jojoba» fra Forever Living Products, men jeg aner ikke hvor den er kjøpt. Var min mor som hadde den med til meg, men den er ihvertfall veldig god. Endret 30. mars 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
Maaikaa Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Tips til de som ikke er urolige: Før du legger deg for å sove, kliner du på med en krem (Atrix, fungerer SUPERT) og så trekker det inn - om du er tørr, og mykner leppene ;-* Hvis du har dårlig tid derimot; 3 : Skrubb hardt med tannbørsten din i 2-3 min. 2 : Bland olje & sukker og masser i ca 3 min. 3 : Ta på en tykk lipgloss, honning fungerer også ! Endret 3. mai 2011 av Maaikaa Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Hvordan i helvete finner man tråder hvor det ikke har vært aktivitet på 3år? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 En teori: en annen del av forumet har bestemt seg for å gjenopplive én eldgammel tråd i MoV hver dag Dog var ikke dette den verste bumpen; verre når de ikke har NOE å si.. Lenke til kommentar
clinique Skrevet 22. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2011 Huff. Rosebud er helt likt som vaselin, bare at den har farge. Og det er IKKE BRA for leppene. Dere må sjekke ingredienslisten! En god leppepomade inneholder IKKE: lanolin, vaselin, paraffin oil, mineral oil, parafin, petrolatum, petrolatum, paraffinum liquidum, sodium lauryl sulfate, parabener, methyl-, ethyl-, propyl-, butylparaben eller parfyme!! Grunnen til at dere må smøre på hyppig, er fordi mineraloljen ikke trekker seg inn i leppene, men bare ligger på overflaten. Ved å bruke en GOD leppepomade vil leppepomaden trekkes inn i leppene og gjøre så de ikke blir tørre igjen. De gode leppepomadene er derfor ikke avhengighetsskapende. EOS er en slik leppepomade, samt den fra Decléor, Dermalogica og MD formulations. De koster likevel mer enn en lypsyl, men de funker, og man blir ikke nødt til å kjøpe ny hele tiden. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2011 Drikk mye vann, er et veldig godt tips. Dette er nok det beste rådet... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2011 Enig med Eplefe og gjengen, å ha væskebalansen i orden er det beste. Dessuten slipper man å kline seg inn én gang i timen. Hvis man er veldig plaget med tørre lepper kan man også smøre et tynt lag olivenolje på leppene før man legger seg, da er de myke og fine når man står opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå