Gå til innhold

Myke lepper - Hvordan?


Anbefalte innlegg

Noen som har gode råd for å få myke lepper (Les: ikke tørre) uten å bruke Lypsyl 24/7?

 

Har brukt Lypsyl før, men nå begynt å lete etter andre produkter etter at jeg har hørt at lypsyl er avhengihetsdannende for leppene osv.

 

Har prøvd Blistex Lipsplash, men funket dårlig om du ikke smurte deg hvert 15 min (nei jeg overdriver ikke)

 

Prøver nå Blistex Lip Relief Cream, og den funker når den skal, altså redde sprukne/veldig tørre lepper. var på jobb en dag å kjente at jeg ble meget tør, så jeg kjøpte en slikt og det funket bra.

 

Men jeg syns ikke den er noe spesielt god til å holde på fuktigheten og syns den lille tuben er lite praktisk i lengden...

 

Har prøvd vaselin og funket overaskende bra, men ønsker å spore litt bort fra den nå.

 

Noen med tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første, kast lipsylen. Det er noe dritt, og det hjelper ikke for fem flate øre. Blistex o.l. hjelper, men for meg tar det en stund med gjevnlig påføring for å få den mykheten jeg ønsker. Men ja, den hjelper jo i lengden.

 

TADA!

 

smith-minted-rose-lipbalm.jpg

 

Koster 80-95 kroner. Min kjøpte jeg vel for 90,- hos Vita i Oslo. Den er seriøst verdt hver eneste krone. Aldri hatt så digge og myke lepper før.

Lenke til kommentar
For det første, kast lipsylen. Det er noe dritt, og det hjelper ikke for fem flate øre. Blistex o.l. hjelper, men for meg tar det en stund med gjevnlig påføring for å få den mykheten jeg ønsker. Men ja, den hjelper jo i lengden.

 

TADA!

 

smith-minted-rose-lipbalm.jpg

 

Koster 80-95 kroner. Min kjøpte jeg vel for 90,- hos Vita i Oslo. Den er seriøst verdt hver eneste krone. Aldri hatt så digge og myke lepper før.

9319096[/snapback]

 

Smith's Lip Balsam Minted Rose?

 

Vaselin smaker ikke noe serlig...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132
Jeg bruker ingenting og leppene mine er myke som dunputer :love:

9332680[/snapback]

Samme her :)

 

Du får bedre kysselepper om du spiller et (messing)blåseinstrument, forresten. :dremel:

9334481[/snapback]

Nuja. Jeg spiller munnspill, og leppene mine har konstant sår eller er tørre. :p

Tror det varierer fra person til person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...