Narkolepsi Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg er usikker på om dette er rette forumet, hvis ikke beklager jeg. Har nettopp kjøpt en Packard Bell Easynote som beskrevet her. Maskinen er fin den, men jeg orker ikke mer av Vista. Vil derfor formatere hele greia og installere XP istedet. -Jeg er usikker på om hvor jeg finner drivere til hardwaren? - Om hardwaren/driverne er kompatibel med XP? Tror jeg fant drivere til hovedkortet, men det er det. Problemet er jo det vanlige: Maskinen kommer med programvaren preinstallert, og ingenting følger med.. Orker ikke tanken på å sitte med en laptop uten OS. Noen som kan gi meg en hjelpende hånd? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ref: Sitte med laptop uten OS -> Brenn ut recovery cd/dvd er fra maskinen før du går videre. Mange nå som poster rundt omkring at ved oppstart med xp cd finner de ikke noen harddisk. Legge inn drivere med F6 under XP install kan man bare glemme på laptoper siden de ikke har noe A: stasjon lengre. En fix kan være å endre AHCI mode i bios. Lenke til kommentar
Narkolepsi Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Ref: Sitte med laptop uten OS -> Brenn ut recovery cd/dvd er fra maskinen før du går videre. Mange nå som poster rundt omkring at ved oppstart med xp cd finner de ikke noen harddisk. Legge inn drivere med F6 under XP install kan man bare glemme på laptoper siden de ikke har noe A: stasjon lengre. En fix kan være å endre AHCI mode i bios. 9318217[/snapback] Recovery dvd har jeg brent. Resten var litt gresk for meg..sier du at hvis jeg formaterer kan jeg risikere at XP cd'n ikke finner harddisken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå