Gotos Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Som topic sier så lurer jeg på hvor stor forskjell det er mellom Xbox360 sin HD-dvd spiller og hvilken som helst annen HD-dvd spiller som feks Toshiba sin "Toshiba HD-E1" som man får for 2900,- på elkjøp med 5HD-dvd'r. -360'n sin spiller overfører jo bildet via usb til maskinen, har dette noe og si? på Toshiba sin dvd så står det "Standard DVD Video upscaling3 to 720p - 1080i via HDMI", vil dette da si at den ikke spiller av i 1080p ( full-hd)? ( muligens feil forum?) takk anyway Lenke til kommentar
sageman Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Toshiba'n er nok å anbefale, den gir et veldig godt bilde både på HD og SD, gir HD-lyd ut og helt lydløs, er dog noe treg. Gir ikke 1080p, (noe som egentlig heller ikke er nødvendig, da 1080i inneholder all informasjonen som et tilsvarende 1080p-signal gjør, det er bare tv'n som står for deinterlacingen, om man har en slik skjerm)... Den elkjøp-dealen er rett og slett veldig bra, løp og kjøp-pris. Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har en sånn Toshiba, og den er veldig treig. Ikke for folk som liker at ting skal gå i ADSL eller for de som kjenner aggrisjonen komme ganske fort når noe står litt stille. Kan hende det kommer en firmware update som fikser tregheten, det veit ikke jeg noe om. Det er derimot veldig bra bilder. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Toshiba spilleren roter også med dobbeltsidige hd-dvd filmer, onkelen min sin spiller bare låser seg når man legger i en slik plate. Men den gir et meget bra bilde. (ja er nyeste firmware på den). Den gir også mye mye bedre bilde på vanig dvd enn det Xboxen gjør. Endret 20. august 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Mr_Byte Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kjøp toshiba spilleren du! Har HD DVD drevet til xboxen og bildet hakker fryktelig under kamerabevegelser og det føles generelt ut som om det er 15-20 bilder per sekund. Samboeren er mindre kritisk og merker ingenting :!: Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) ^ Rart det ikke er sånn her. Og ja, jeg er også kritisk, har også sett på Toshibaen og er ikke imponert. Til prisen så vil jeg ha en mer markant forbedring over addon til 360. Nei, venter på at Marantz eller noe kommer med HD DVD spiller. Forresten så er Toshibaen heller ikke lydløs som en sa, den har mye viftestøy. Endret 20. august 2007 av BTK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå