TiNuSsS Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei, jeg lurer på om det finnes gress klipper turboer eller veldig små turboer, til " racing moped" ? Har planer om og trimme en moped veldig og kjøre på bane med den trenger tips og forslag Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei, jeg lurer på om det finnes gress klipper turboer eller veldig små turboer, til " racing moped" ? Har planer om og trimme en moped veldig og kjøre på bane med den trenger tips og forslag 9318074[/snapback] Finnes vell ikke no turbo til moped nei Men du kan jo sjekke disse sidene og finne litt trimdeler. Spørs på åssen moped du har, men med en god trim sylinder, forgasser, reed så har du en spreking. Kan sjekke disse sidene for mer info. Norske: Speedoptions Utenlandske: Speedline Instruksjoner til trim: Crash Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Eneste måten å få turbo på en moped er å lage noe selv. Gressklipper med turbo, hvor tar du det fra? Den vil jeg faenmeg se, må være litt av en gressklipper. Hehe... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Turbo på 2takt blir vanskelig, sier seg selv det.... er det 4takt derimot, så finnes det mini turboer.... Får lystgass anlegg da Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Turbo på 2takt blir vanskelig, sier seg selv det.... er det 4takt derimot, så finnes det mini turboer.... Får lystgass anlegg da 9326496[/snapback] Lite som sier seg selv om man ikke sitter inne med kunnskapen. Er ikke alle som har lært mekanikken bak 2- og 4taktere hundre prosent. Men det er sant som du sier; om du sjekker på moperportalen.com så er det en hel rekke poster om turbo på 4taktere. Husker jeg så en engelsk worklog om en Honda ett-eller-anna med 4taktsmotor som fikk turbo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå