Nymph Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) HEI Jeg er veldig interessert i musikk, og hører ofte på the voice (og lignende). Der er det et program som heter The voice in the mix (som er kjempebra!!). Der mixer de forskjellige kule låter og lager remixer av dem. Aerobik-instruktøren min driver også å mixer låter som er kjemperåe, til timene hennes. Det jeg lurer på er om noen vet om et program man kan kjøpe i elektronikk-butikker der man gjør det? Det er snakk om å kutte sanger, fjerne lyd og stemme på en sang og mixe sammen flere sanger på en gang, skjønner? Hjelp plis? Endret 20. august 2007 av Lise04 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Det eneste programmet jeg vet om for DJaying er Traktor, men dette programmet koster en del penger og er kanskje i overkant avansert for bare litt miksing. Men kan være verdt å ta en titt på PS. Du får kanskje flere DJer o.l. til å se på tråden din, og dermed flere svar, om du endrer emnetittelen til noe slik som "Trenger anbefaling av DJ/mixeprogram". Endret 19. august 2007 av skag1 Lenke til kommentar
kalian Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Et annet er Deckadance. Er ganske dyrt det også, men det går an å laste ned en fullt funksjonell demo på http://www.deckadance.com/ . Traktor har også en demo versjon, så du kan jo prøve begge å se hvilken som passer deg best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå