Arctic Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg kjenner en som har veldig dårlig mobildekning på hytta, men en utendørs retningsantenne hadde nok gjort susen. Problemet er at telefonen (nokia 5500) ikke har ekstern antenneutgang. Så jeg lurte på om disse passive adapterene du smetter over telefonen funker, bra, brukbart eller elendig? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har testet et lignende produkt ja. Fungerte VELDIG dårlig for min del. Det ble til at jeg byttet telefon med «ordentlig» antenneinngang og laget meg en liten dipol (antenne) selv. Det ble OK, så lenge antenneledningen ikke ble for lang. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Det var det jeg hadde en mistanke om. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er det bare Sony Ericsson telefoner som har inngang til ekstern antenne. Siemens hadde dette, men dessverre forsvant de. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Samme med Nokia. Tidligere hadde også der de fleste telefonene ekstern antenne tilkobling. Men det ble slutt på for en god del år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå