tp88 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Er det mulig å styre aliens i Halo? Jeg har sett så mange bilder der man ser fra fiendens sine fartøy. Så også på en video fra gamestock messen der Helten vår (master chief) kjørte disse "aliens jagerflyverne"...hvor får han tak i dem fra? Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hvis fienden kan bruke et våpenkjøretøy, så kan du det også.. stort sett ihvertfall. Du finner dem parkert rundt om kring på bretta. På noen er det også mulig å skyte piloten for å ta over spakene. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Er det mulig å styre aliens i Halo? Jeg har sett så mange bilder der man ser fra fiendens sine fartøy. Så også på en video fra gamestock messen der Helten vår (master chief) kjørte disse "aliens jagerflyverne"...hvor får han tak i dem fra? hvis du har spillt igjennom hele halo uten om å kjøre et eneste alienfartøy, da er du god... noen steder må du kjøre f.eks et alienfly o.l. for å komme deg videre på brettene.... synd at de ikke er tilgjengelige i multiplayer. Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Wow :o Har spillet så god grafikk som på bildet? Har ikke fått sett spillet enda... Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Er de ikke tilgjengelige på multiplayer da? Husker at man kan kjøre phantom i multiplayer hvertfall. Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Wow Har spillet så god grafikk som på bildet? Har ikke fått sett spillet enda... Ja spillet har en sinnsyk grafikk. Det er bare å bøye seg for skaperne. Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Er de ikke tilgjengelige på multiplayer da? Husker at man kan kjøre phantom i multiplayer hvertfall. Nope. Både Ghost og Banshee ("flyet") er tilgjengelige i Singleplayer. Banshee er ikke tilgjengelig i multiplayer utenom cooperative. Lenke til kommentar
The Lama Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det syns jeg er utrolig dumt, det hadde vært gøy med luftkamp mot venner Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Vet noen hvordan jeg kan få røvet de store aliens "bilene" som svever. De som skyter ut slike store blåe ildkuler opp ilufta og prøver og treffe deg. Litt vanskelig å forklare. Men jeg kan ikke se sjåføren noen sted og jeg har så lyst til å knerte han så jeg kan røve den og kjøre den...håper noen forstår hva jeg mener her Disse fartøyene: Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det er så vidt jeg vet umulig å bøffe de der. Tror ikke det hadde vært SÅ kult å kjøre dem uansett. Lenke til kommentar
Amped Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Vet noen hvordan jeg kan få røvet de store aliens "bilene" som svever. De som skyter ut slike store blåe ildkuler opp ilufta og prøver og treffe deg. Litt vanskelig å forklare. Men jeg kan ikke se sjåføren noen sted og jeg har så lyst til å knerte han så jeg kan røve den og kjøre den...håper noen forstår hva jeg mener her Her står det hvordan du kan ta han som kjører "Wraith'en" før han setter seg i den, på brettet Two Betrayals. Selv om fartøyet vil stå tomt etterpå, kan du ikke kjøre det. Men dette er et tøft "triks" uansett. http://halo.bungie.org/tipsntricks/display...ill.wraithsnipe Hvis du er gira på fartøyer, kan du bare glede deg til Halo 2, som er på grensen til å være et bilspill... Hehe... Der vil du få mange flere kjøretøyer å boltre deg i. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Bare til opplysning: Moderatorene hater bilder på dette forumet... Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Halo-fans digger bildene.. Anyway, bilder fra Halo2 er mer å sikle på. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det GÅR ANN å fikse på størrelsen på bilder før man kaster de inn på forumet... alt er jo helt f**ka opp her nå.... :google: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Bare til opplysning: Moderatorene hater bilder på dette forumet... De liker ikke for store avatarer heller :wink: Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 De liker ikke for store avatarer heller :wink: Men jeg var vel den første her på forumet som skaffet meg avatar, så da fortjener jeg en så stor en. De hadde dessuten ikke skrevet noe om det i retningslinjene da jeg la inn min avatar, så da kan de ikke si noe, med mindre avtalen har tilbakevirkende kraft. Og det kan jeg ikke se at den har. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Okei. For de som ikke har forstått det: Avatarene skal IKKE overstige 50X50. Selv etter mange uker med avatarer klarer dere ikke å lære dette. Alle som har avatarer større enn 50X50 MÅ endre størrelsen ellers fjernes avataren din. Det er INGEN unntak for dette - det gjelder ALLE. Animerte avatarer aksepterer ikke - uansett størrelse. De kan heller ikke overstige 6kb. 6kb er 6kb - ikke 7kb slik som visse trur... _________________ Mvh Aleksander Lyse Moderator Rules are rules, my friend :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå