Gå til innhold

Styre aliens i Halo?

tp88

Anbefalte innlegg

Er det mulig å styre aliens i Halo? Jeg har sett så mange bilder der man ser fra fiendens sine fartøy. Så også på en video fra gamestock messen der Helten vår (master chief) kjørte disse "aliens jagerflyverne"...hvor får han tak i dem fra?

scrn_092.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mulig å styre aliens i Halo? Jeg har sett så mange bilder der man ser fra fiendens sine fartøy. Så også på en video fra gamestock messen der Helten vår (master chief) kjørte disse "aliens jagerflyverne"...hvor får han tak i dem fra?

scrn_092.jpg

hvis du har spillt igjennom

hele halo uten om å kjøre et

eneste alienfartøy, da er du

god... noen steder må du kjøre

f.eks et alienfly o.l. for å komme

deg videre på brettene....

synd at de ikke er tilgjengelige

i multiplayer. :cry:

Lenke til kommentar

Vet noen hvordan jeg kan få røvet de store aliens "bilene" som svever. De som skyter ut slike store blåe ildkuler opp ilufta og prøver og treffe deg. Litt vanskelig å forklare. Men jeg kan ikke se sjåføren noen sted og jeg har så lyst til å knerte han så jeg kan røve den og kjøre den...håper noen forstår hva jeg mener her :shrug:

Disse fartøyene:

still_23.jpg

still_24.jpg

Lenke til kommentar
Vet noen hvordan jeg kan få røvet de store aliens "bilene" som svever. De som skyter ut slike store blåe ildkuler opp ilufta og prøver og treffe deg. Litt vanskelig å forklare. Men jeg kan ikke se sjåføren noen sted og jeg har så lyst til å knerte han så jeg kan røve den og kjøre den...håper noen forstår hva jeg mener her  :shrug:

Her står det hvordan du kan ta han som kjører "Wraith'en" før han setter seg i den, på brettet Two Betrayals. Selv om fartøyet vil stå tomt etterpå, kan du ikke kjøre det. Men dette er et tøft "triks" uansett.

http://halo.bungie.org/tipsntricks/display...ill.wraithsnipe

Hvis du er gira på fartøyer, kan du bare glede deg til Halo 2, som er på grensen til å være et bilspill... Hehe... :lol: Der vil du få mange flere kjøretøyer å boltre deg i.

Lenke til kommentar

De liker ikke for store avatarer heller :wink:

Men jeg var vel den første her på forumet som skaffet meg avatar, så da fortjener jeg en så stor en. :woot: De hadde dessuten ikke skrevet noe om det i retningslinjene da jeg la inn min avatar, så da kan de ikke si noe, med mindre avtalen har tilbakevirkende kraft. Og det kan jeg ikke se at den har.

Lenke til kommentar

Okei. For de som ikke har forstått det:

Avatarene skal IKKE overstige 50X50. Selv etter mange uker med avatarer klarer dere ikke å lære dette. Alle som har avatarer større enn 50X50 MÅ endre størrelsen ellers fjernes avataren din.

Det er INGEN unntak for dette - det gjelder ALLE.

Animerte avatarer aksepterer ikke - uansett størrelse.

De kan heller ikke overstige 6kb. 6kb er 6kb - ikke 7kb slik som visse trur...

Mvh

Aleksander Lyse

Moderator

Rules are rules, my friend :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...