Gå til innhold

Hva er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke med Kre-Alkalyn, men har nokså mange trenings kompiser som sverger til X-CE-ME og monohydrat ink meg selv. Dessuten tror jeg Kre-Alkalyn er noe dyrere i bruk, har ikke regnet på det.

Eneste er dette med kreatinin som du unngår med Kre-Alkalyn. Det er der skoen trykker. Ville kjørt X-CE-ME først for å se hva som skjer. Blir det for mye vann i kroppen bør du gå over til Kre-Alkalyn.

Lenke til kommentar
Vet ikke med Kre-Alkalyn, men har nokså mange trenings kompiser som sverger til X-CE-ME og monohydrat ink meg selv. Dessuten tror jeg Kre-Alkalyn er noe dyrere i bruk, har ikke regnet på det.

Eneste er dette med kreatinin som du unngår med Kre-Alkalyn. Det er der skoen trykker. Ville kjørt X-CE-ME først for å se hva som skjer. Blir det for mye vann i kroppen bør du gå over til Kre-Alkalyn.

9327203[/snapback]

Takk for rådene ;) vi får se hva det blir... men tror det blir Kre-Alkalyn:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Les denne også.Vanlig Kreatin Monohydrat bedre enn Ethyl Ester og Kre-Alkalyn!

Før du bestemmer deg.

Du må ikke stole på bodybuildere i blader som reklamerer pga dem er sponset og bruker ikke det selv.

Du burde heller høre på de med erfaring innen kroppsbygging uten bruk av dop

og selv om noen explode produkter inneholder stoffer som gir pump osv er dette kult men ingen ting med kroppsbygging å gjøre.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...