Kakofoni Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Jeg har en venn som har kommet inn på Service & Samferdsel ved Akademiet. Men nå viser det seg at han og familien skal flytte til Oslo, og dette mest sannsynlig før neste sommerferie. Han lurer på om det skulle være noe problem med å bytte til en videregående skole som er i det området han bor, for åtte timers pendling er ikke direkte aktuelt. Det finnes jo Akademiet i Oslo også, men det er 1-2 timer med buss, derfor vil han gå på en annen skole som ligger nærmere. Er dette mulig, eller må han ta seg et friår? Endret 19. august 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 hvorfor ikke bare flytte for seg selv? kjekt med hybel Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Nja, det tror jeg ikke er aktuelt hverken for ham eller foreldrene hans. Han er bare 15. Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 men de har vel allrede flyttet? han må muligens ta et friår nå, tror det er for seint å bytte skole. men det er lov å prøve Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Nei, det er før neste sommerferie det er snakk om. Jeg endrer litt på førsteposten. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvis det er ett år igjen, så er dette ett såkalt "ikkeproblem" selvfølgelig får han bytte skole til oslo, såfremst han har gode nok karakterer og det er plass på skolen, så kommer han inn der. (Han hadde sikkert fått byttet skole til høsten også, såfremst det var plass på linjen han skulle søke seg inn på, de bruker ikke være helt A4 på dette og har hatt folk som har byttet linje opp til ett par mnder etter at skolen hadde begynt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå