NSXR Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Prøver med ny tråd da den andre blei stengt. Cane - Realm Noen som har kritikk til den nyeste låta mi? Dette er ganske viktig for meg ettersom jeg skal begynne på en ny en, og det er greit å ha forslag til forbedringer teknisk i bakhodet mvh. Robin Iversen Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg tror jeg har sagt den er fin før, ikke sant? Men nå elsker jeg den Tok meg frihet til å laste den ned, og den blir bare finere og finere Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Digger introen =) Men fikk dårlige feeling av "live-samplinga, alle folka som hoier og klapper". Uansett. Det beste med låta her er melodien på piano. Husk å fokuser på den neste låt du lager=) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det er en fengende melodi. Hadde det ikke vært for delen med klapp og hoi, så hadde jeg trodd en "profesjonell" artist hadde laget den. Klapp og hoi kan være bra, men i din sang ble de for repeterende. Man hører at det er de samme lydene som blir spilt i loop. Bør være litt lengre loop, i såfall, slik at det ikke er påfallende at det ikke er spilt live(!). "Live-følelsen" forsvinner når det er så åpenbart at det ikke er live. Jeg har lastet den ned, forresten. Jeg sitter selv og forsøker å lage musikk, og skal se om jeg ikke kan lære litt av å høre din sang på repeat 50 ganger Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg er enig med de andre her... Veldig bra låt, men skrikingen av "publikum" i bakgrunnen kunne godt tones ned litt, eller tatt helt vekk. Når denne skrikingen forsvinner igjen, forsvinner den veldig raskt også, er ikke noe fade out, er bare kutt tvært. Men en utrolig fengende låt, meget bra! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kjedelig melodi, først og fremst. For det andre kan du kutte ut live-samplinga. Det var kanskje tøft tilbake i 90tallet, men ikke nå. Syns også lydbilde var altfor kommers-basert. Dette er neinei. Låta mangler også en respektabel outro. Altså, låta falt altså ikke i smak, desverre. Lenke til kommentar
NSXR Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Skal prøve å fjærne publikum Takk for kritikk, viktig for meg med slikt i fremtida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå