CalleKanin Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 takk takk skall prøve det.. Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Mulig jeg er blind, men har du skrevet hvilken bil du bestemte deg for å kjøpe? Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) jeg fikk ny bil i dag...!! jippi..(etter en lang uke fikk jeg bestemt meg)(kutta bort en del av teksten) viss noen lurer så er tundertiger mta4 (fra miniracing.no).. med snor/drill start. (kutta bort en del av taksten) 9359922[/snapback] så ja......(innlegget er på side 3) Endret 28. august 2007 av CalleKanin Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Der kan man se, på tide å pusse brillene. Angående start, så står det gjerne litt i manualen, på savage bør man gjerne holde tett eksospotten og kjøre starter 2-3 ganger for å skape trykk og pumpe inn litt nitro i motoren, så sette på gløder og starte vanlig. Mulig det er noe av det samme hos deg. Edit: Også en annen ting, selv om bilen er RTR, kan det etter noen få omganger med kjøring være greit å gå over å sjekke skruer osv, da sånt ikke alltid sitter helt godt fra fabrikk. Endret 28. august 2007 av lain Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) skal prøve det.. og kansje sjekke om det funker med ny tennplugg... Endret 29. august 2007 av CalleKanin Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) ........... Endret 29. august 2007 av CalleKanin Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 skjebnen likte meg i dag... det var bare gløderen som var utladet...jippi :!: i dag starta den som en drøm (en god en) Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 hvet noen om ett sted jeg kan kjøpe blankt shell/chassis/den utapå, til mta-4?... og rød og sort lakk til...???? har ikke funnet noe.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 towerhobbies har dette tror jeg. www.towerhobbies.com Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 så bra ut den... men jeg tror jeg mailer thomas på miniracing og ser om han får inn no.... det er jo ett bilde av en bare ikke sånn trykk hær for og kjøpe... Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) hvet noen hvordan jeg får finjustert styringa... det er jo ett "hjul" for å kalle det det på kontrollen men det blir aldri helt rett... merker dette veldig godt i full fart hvor det har endt en gang med at bilen traff noen relativt små steiner i kanten tokk 4 kansje femdobbel flikk flakk og styringa ble full av grus (heldigvis brakk ikke no)... er dete bare og prøve seg framm på det justerengs julet eller er det bare å gi opp?? (jeg snakker om liksom senteret der kontrollen automatisk stillere seg tilbake til hviss man ikke svinger) Endret 13. september 2007 av CalleKanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå