Gå til innhold

er el eller binsin best for en nybegynner?

CalleKanin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg fikk ny bil i dag...!! jippi..(etter en lang uke fikk jeg bestemt meg)

(kutta bort en del av teksten)

viss noen lurer så er tundertiger mta4 (fra miniracing.no).. med snor/drill start. (kutta bort en del av taksten)

9359922[/snapback]

så ja......(innlegget er på side 3)

Endret av CalleKanin
Lenke til kommentar

Der kan man se, på tide å pusse brillene.

Angående start, så står det gjerne litt i manualen, på savage bør man gjerne holde tett eksospotten og kjøre starter 2-3 ganger for å skape trykk og pumpe inn litt nitro i motoren, så sette på gløder og starte vanlig.

Mulig det er noe av det samme hos deg.

Edit: Også en annen ting, selv om bilen er RTR, kan det etter noen få omganger med kjøring være greit å gå over å sjekke skruer osv, da sånt ikke alltid sitter helt godt fra fabrikk.

Endret av lain
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hvet noen hvordan jeg får finjustert styringa... det er jo ett "hjul" for å kalle det det på kontrollen men det blir aldri helt rett... merker dette veldig godt i full fart hvor det har endt en gang med at bilen traff noen relativt små steiner i kanten tokk 4 kansje femdobbel flikk flakk og styringa ble full av grus (heldigvis brakk ikke no)... er dete bare og prøve seg framm på det justerengs julet eller er det bare å gi opp?? :hrm: (jeg snakker om liksom senteret der kontrollen automatisk stillere seg tilbake til hviss man ikke svinger)

Endret av CalleKanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...