Gå til innhold

Ny pc, 12 k

Anbefalte innlegg

Brukes til gaming og en del video, dvs. after effects, premiere og lightwave, derfor de fire kjernene. Har satt opp oppsett selv, eneste jeg er usikker på er cpu-kjøler, harddisk og psu. Går ikke opp i pris, noe bedre til samme pris? Kjøper fra psdata.

Bilde2.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brukes til gaming og en del video, dvs. after effects, premiere og lightwave, derfor de fire kjernene. Har satt opp oppsett selv, eneste jeg er usikker på er cpu-kjøler, harddisk og psu. Går ikke opp i pris, noe bedre til samme pris? Kjøper fra psdata.

Bilde2.png

9317140[/snapback]

har den kjøleren og den er den beste! har klokka min gamle PC med den kjøleren og jeg klokka den opp 2 Ghz uten at det ble så altfor varmt

Lenke til kommentar
Der er min handleliste som kom på 12 400kr. Jeg mener du ikke får bedre pc for penga. Ville absolutt gått for dette i stedet. Er selvfølgelig mulig å bytte kabinett da.

Angående beste kjøleløsning for cpu, les testen jeg linker til.

http://www.hardware.no/tester/kjoling/aatt...kjolere/34980/9

9317668[/snapback]

Huffameg, dette er beste pcen som kan fåes for 12k og du nevner ikke en eneste grunn til at den er bedre? Leste du ikke at jeg skal ha firekjernern fordi jeg jobber i AFX? Som også er grunnen til at jeg trenger mer RAM? PCen din er sikkert knall, men funker ikke til mitt formål. Les førstepost før du svarer så bastant neste gang værsåsnill.

Testen du linker til har jeg lest flere ganger, og sammen med flere andre personlige vurderinger jeg har hørt har jeg endt opp med valget i handlelisten. Men lurer fortsatt på om noen har egne erfaringer de vil fortelle om med denne eller andre kjølere i samme prisklasse. Skulle egentlig ha NH-U12, men den fører ikke PSdata så den måtte stå over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...