Datasmurf Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei! Jeg reinstallerte Soldier of Fortune Platinum på maskina mi for en uke siden, før jeg flytta hjemmefra og på hybel etc. Tok bare med spill-CDen (samt andre CDer jeg kan komme til å trenge for å spille forskjellige spill) i ei CD-mappe og lot cover og slikt være hjemme. Dårlig idé. Da jeg skulle starte spillet nå, kom dette opp: Hva nå? Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Ingen som vet? Jeg skulle gjerne likt å spille SoF igjen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 ta og se om du har en slik setnings under en eller annen meny i spillet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Står ikke på noe... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 *bumpe sin egen gamle tråd i stedet for å lage ny tråd fordi det virker tåpelig når jeg allerede har en fra i år om samme tema* Jeg er atter gira på å spille Soldier of Fortune, det samme er kompisen min, som la inn spillet via min CD på sin PC, og fikk den samme feilmeldinga da han skulle spille. Kommer ikke inn på parental locken da det står at et passord er satt, men ingen av oss har satt noe passord, og det står ikke noe om det i brukermanualen. Kan dere hjelpe oss? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 enig re instaler siden da kan du velge om den skal vere på eller ikke om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Vel, kompisen som installerte nå nettopp fikk aldri opp noe spørsmål om den skulle være på eller av, men skader ikke å reinnstallere for n'te gang Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vel, kompisen som installerte nå nettopp fikk aldri opp noe spørsmål om den skulle være på eller av, men skader ikke å reinnstallere for n'te gang Prøv å last ned dette : SOF Client (http://sof1.megalag.org/sofplus/sofplus-14t9-client.zip) Ifølge det jeg har hørt skal dette fjerne alle passord som er lagt inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå