Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hva fant vi ut`? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Er nok sent for ligaturer ja. Men går enda an å dra på CL/FA Cup når den tid kommer, men da må vi ha planer klare med en gang "terminlista" for det blir lagt ut, for eksempel gruppespillet i CL. Men det virker ikke som det er nok som seriøst kunne tenke seg det, så det blir vel sannsynligvis til at vi må droppe det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Gash, det er trist. Kunne gjerne tenkt meg en liverpool tur, spessielt en cl kamp Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Med på CL jeg altså, men er jo gjerne dyrere da.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Tror ikke det er noe spesielt dyrere hvis vi greier å få bestilt fra Tage, men da må vi faktisk ha ting klart før trekningen kommer og han legger ut plassene. Det MÅ i så fall bestilles med en gang. Hvis vi skal kunne greie å ordne noe der, så må de som er interesserte si ifra her. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg er veldig interesert, og tar jeg ikke feil er mitt kjære søskenbarn Banjaluka interesert også. Regner vell med at Cinesque også er det. Da er det 3 stk fra levanger ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Gash, det er trist. Kunne gjerne tenkt meg en liverpool tur, spessielt en cl kamp Blikke i år iallefall. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gira på en tur til høsten jeg, hadde vert kjekt å få møtt dere Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Har begynt så smått å tenke på en tur over til høsten selv, hadde håpet få til en tur i slutten av september/overgangen til oktober, men må såklart vente å se til kampoppsettet blir klart. Endret 2. desember 2009 av Termo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tror dessverre ikke jeg har økonomi som tillater det for tiden.. Med mindre jeg får det som en slags gave, har jo bursdag i oktober... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Klipp deg og kom deg i arbeid Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hehe. Nei sigh! Går skule så har så umennesklig mye lekse, pluss kvinnfolk og ikke minst fotballtreninger+kamper etc.. Det får holde for nå Endret 2. desember 2009 av Smågal Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jau, må vell til det Men en felles tur hadde vert kult non the less, og da må vi jo prøve å få med mest mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Så var det dette med studier da vett. Gir meg selv en ''utlandstur'' per år, og i år dro jeg til Japan. Neste år kan nok en Englandstur friste, been far to long since last visit to Anfield. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå