Gå til innhold

Mulig Anfield-tur for Diskusjons LFC-supportere?

Hewitt

Anbefalte innlegg

Prebo: Tolker jeg innlegget dit dithen at du er interessert, eeeller? :p

9322838[/snapback]

Njaa.. :cool:

Preben er egentlig konstant blakk, men burde klare å skrape sammen noen høvdinger til en evt. tur iom at det ikke skjer med det første. Men må nesten ha meg en tur til på Anfield før stadionskifte.

Er vel bare å skrive meg opp, men kan ikke love noe. 19år fra Ulsteinvik

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er grei. Nå blir det jo uansett ikke tur før neste sesong, så da har du god tid til å spare opp penger. I tillegg blir det heller ikke spesielt dyrt (hvert fall ikke i forhold til hva du får ut av turen) hvis vi reiser med Tage og TIA Travels. Han tar ca. 1700,- for kampbillett og opptil fire overnattinger, og da kommer flyet i tillegg, og Ryan Air er ikke så dyrt. Da ender turen på 2500 - 3500 totalt med fly, overnatting og kampbillett, så kommer litt lommepenger i tillegg til buss, mat, øl, omvisning på Anfield og evt. hvis du skal kjøpe noe i LFC-butikken. :D

Lenke til kommentar

Uppdaterad. Du da, Benitez, hadde du vært villig til å reise fra Trondheim til Torp med toget (eller på en annen måte hvis du vil)?

Setter stor pris på om alle kommer med alle synspunkter de har om absolutt alt mulig, viktig eller uviktig.

Lenke til kommentar

Nei, det har jeg ikke, prisen hentet jeg fra nettsiden hans, alle PL-hjemmekampene kostet 1700,- så jeg regner med at prisen vil være noenlunde lik for oss. Men prisene kan jo også stige litt neste sesong, slikt aner vi jo ikke nå. Men det er hvert fall en pris å ta utgangspunkt i.

Lenke til kommentar

Om det ikke er bindende påmelding, så kan du nok skrive opp meg også. Akkurat nå er det sånn 50/50 om jeg kan være med eller ikke. Når man har passert 30, har man en del hensyn å ta i betraktning... ;)

Jeg er 32 år og fra Elverum. For meg vil Gardermoen være det nærmeste, men greit å kjøre til Torp.

Lenke til kommentar

Det er så klart ikke bindende. :) Nå i første omgang er det først og fremst for å finne ut hvem og hvor mange her som kunne seriøst tenke seg å være med på en slik tur. Hvis det kommer så langt at det faktisk blir tur, regner jeg med at det er mange på interesserte-lista som av diverse årsaker ikke kan bli med.

Først og fremst ser vi hvem som er interessert, er det mange nok (noe det virker som) så kan vi eventuelt gå litt lenger ved en senere anledning. I og med at det er så lenge til en tur aktuell, ikke før om ca. et år begynner det å bli aktuelt med tanke på at vi i så fall drar neste år, så er det vanskelig å planlegge noe konkret nå, og det er jo også umulig for folk å si at de garantert er med osv. Men med mindre jeg skal noe stort, så er jeg garantert med på en tur hvert fall.

Jeg vil gjøre det slik at når denne tråden har stått en god stund og vi har snakket og diskutert litt, så ser jeg hvor mange som kan tenke seg tur. Deretter tar jeg kontakt med Tage for å få en brekftelse/avkreftelse på at det er greit at han holder av noen plasser på en kamp mot et lag midt på tabellen (ønsker: Newcastle, Blackburn, Aston Villa, West Ham?) neste sesong. Noe jeg regner med går helt i orden, han vil jo ha kunder. Dette er et utrolig bra og billig alternativ! Når vi så har fått svar og alt slikt, så må vi jo vente til terminlista er kommet før vi vet noe om kampdato og motstander. Først da kan vi få et bekreftet antall på hvem som skal være med. Hvis alt går i orden, tipper jeg mellom 5 til 10 personer blir mer på turen.

Håper det blir noe av det, dog. :)

Edit:

Anbefaler alle som ikke kjenner til Tage/TIA Travels å lese litt på TIA Travels nettsider for å se litt på dette tilbudet.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Hva mener du om flyplassgreiene, Swome? Hadde du vært villig til å reise til Torp først, eller ville du ved en eventuell reise kun vært interessert i å reise fra Flesland?

9323116[/snapback]

Skal ikke utelukke noe, men flesland er jo så klart det enkleste for meg. Vet ikke hvor torp er engang eg. :p Hva er den enkleste måten for meg å komme meg dit?

Lenke til kommentar

Torp er i Sandefjord. Østlandet, noen timer unna Oslo, med andre ord. :p Du kan ta samme reisemetode som jeg vil ta om det blir noe, bare at jeg reiser fra Stavanger. Du tar toget fra Bergen til Sandefjord, med togbytte i Drammen. Det tar 7-8 timer, koster 398,- hvis du bestiller tidlig nok.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er sagt fra før, for jeg har ikke lest hele tråden da jeg ikke er interesert i dette. Men hvis dere har mulighet for det bør dere bestille bare kampbilletter gjennom f.eks reiseshop, og ordne med hotell og fly osv selv, da det er fantastisk mye billigere.

Flott initiativ dette, selvom det ikke helt var min smak da jeg heier på United :wee:

Lenke til kommentar

Takk for det. :)

Det er det du nevner vi har tenkt til å gjøre, bare at vi istedet for å kjøpe fra for eksempel Reisehop med hotellpakke, vil bestille hos TIA Travels. Du kan lese mer om det her. Kort fortalt er det en norsk LFC-supporter som for en god del år siden kjøpte et stort hus i Liverpool, og bruker nå det som et "hotell", hvor LFC-supportere bor i forbindelse med kamper. Veldig koselig sted, kan se noen bilder fra stedet hans under "Anfield road 99" der oppe i menyen. Prisen på overnatting (inntil 4 overnattinger, samme pris uansett hvor lenge du blir) + kampbillett er godt under halvparten av turoperatører som kjører hotellpakker. Herlig tiltak av ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...