Andre88no Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Skal til å kjøpe meg ny laptop no neste uke, og da trenger jeg en bag til å ha den i. Men jeg har lyst på noe annet enn de vanlige svarte bagene og så fant jeg ett merke som heter Crumpler, de har mye stilig. Men jeg sliter med å finne butikker i Norge som selger dette merket, eneste jeg fant var www.mshop.no men de har bare de stygge bagene. Så jeg lurer på om noen vet om ett sted hvor de selger Crumpler? eller ett tilsvarende merke som også har mye kult. Kan eventuelt kjøpe fra utlandet, men hvilket land vill det være billigst å kjøpe fra da? er foresten bagen som heter The Boomer størrelse L (15.4") jeg har mest lyst på Endret 19. august 2007 av Andre88no Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) FotoVideo, Amentio, Datakjeden og Komplett har også Crumpler, pluss Crumplers egen butikk i Oslo da. Crumplers butikk i Oslo finner du her: http://www.finn.no/finn/map?street=Bogstad...&knr=&gnr=&bnr= Endret 19. august 2007 av Aetius Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Eplehuset selger også crumpler. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 takker for svar sitter å leiter gjennom de forskjellige butikkene, men er ikke så mange som har den som heter The Boomer L får ha meg en ringerunde imorgen og spørre om det er mulig å bestille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå