Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ok, er det noen som blir med og gjør noen veddemål? Må naturligvis bli enige om betingelsene først. Taperen må f.eks bære en viss signatur/avatar i X måneder/uker. Visst veddemålet var: Brann-RBK, jeg satset H og du B blir veddemålet avbrutt. Noen som blir med å vedde Asker - Røa, mandag? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Nei, beklager. Men jeg bruker denne tråden for å nevne to veddemål jeg har inngått med et par kamerater. Veddemål 1: Hvem scorer mest i Premier League? Ronaldo eller Van Persie? Jeg har satser 100 kroner på at Ronaldo scorer mest. Ingen god start siden Van Persie allerede er oppe i to mål, men jeg satser på at Ronaldo kommer sterkt tilbake fra suspensjonen. Jeg vet at Van Persie kommer til å score rundt en 15 mål, men jeg håper og tror at Ronaldo scorer mer. Veddemål 2: Hvem scorer mest av Torres og Kuyt i Premier League? Her har jeg også satset 100 kroner på at Kuyt scorer mer enn Torres. Men også her har jeg fått en dårlig start. Hva tror dere? Taper jeg penger eller? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 200 kr minus hos deg ja. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 200 kr minus hos deg ja. 9318690[/snapback] Hehe, skal ikke se bort ifra det nei. Jeg har troen på Ronaldo! Litt mindre troen på det veddemålet med Kuyt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Du satset vel på at Torres fikk en dårlig start/ikke klarte å tilpasse seg... Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg kan vedde en Barcelona både signatur og avatar på at Barcelona ikke vinner serien. Det blir uansett veldig lenge til. Jeg kan si at jeg vedder en Real Madrid avatar på at Luis Garcia scorer mot Real Madrid kommende helg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hva tror dere? Taper jeg penger eller? 9318667[/snapback] TABBE!! Du skulle ha veddet via nett, feks bet24 eller noe sånt.. Sinnsyk høy odds der, enn av kameratene dine Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Du satset vel på at Torres fikk en dårlig start/ikke klarte å tilpasse seg... 9319593[/snapback] Egentlig ikke. Jeg har bare følelsen på at Kuyt har en knallsesong fremfor seg. Muligens toppscorer i Premier League. Han er flink til å komme seg til sjanser, men ikke så flink å score på sjansene. Men jeg tror han klarer å score på sjansene denne sesongen, derfor veddet jeg. Jeg kan vedde en Barcelona både signatur og avatar på at Barcelona ikke vinner serien. Det blir uansett veldig lenge til. Jeg kan si at jeg vedder en Real Madrid avatar på at Luis Garcia scorer mot Real Madrid kommende helg. 9319731[/snapback] Barcelona vinner Primera Divison denne sesongen. Det kunne jeg satset ganske mye penger på. Hva tror dere? Taper jeg penger eller? 9318667[/snapback] TABBE!! Du skulle ha veddet via nett, feks bet24 eller noe sånt.. Sinnsyk høy odds der, enn av kameratene dine 9319748[/snapback] Hmm ja.. Ingen dårlig idè.. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Barcelona vinner ikke serien. Selvom de har fått Henry så blir ting litt som det ikke skal. Vi husker Real Madrid under tiden Zidane, Figo, Beckham og Ronaldo. Da alle disse fire var sammen i Madrid gikk det nedover, det vil skje med Barcelona og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Barcelona vinner ikke serien. Selvom de har fått Henry så blir ting litt som det ikke skal. Vi husker Real Madrid under tiden Zidane, Figo, Beckham og Ronaldo. Da alle disse fire var sammen i Madrid gikk det nedover, det vil skje med Barcelona og. 9321365[/snapback] Da er det på plass med et veddemål! Du tror at Barcelonla ikke vinner serien i år. Jeg tror at Barcelona vinner serien i år. Den som taper må ha? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Barcelona vinner ikke serien. Selvom de har fått Henry så blir ting litt som det ikke skal. Vi husker Real Madrid under tiden Zidane, Figo, Beckham og Ronaldo. Da alle disse fire var sammen i Madrid gikk det nedover, det vil skje med Barcelona og. 9321365[/snapback] Da er det på plass med et veddemål! Du tror at Barcelonla ikke vinner serien i år. Jeg tror at Barcelona vinner serien i år. Den som taper må ha? 9321496[/snapback] Må ha en avatar av den som vinner o to måneder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Barcelona vinner ikke serien. Selvom de har fått Henry så blir ting litt som det ikke skal. Vi husker Real Madrid under tiden Zidane, Figo, Beckham og Ronaldo. Da alle disse fire var sammen i Madrid gikk det nedover, det vil skje med Barcelona og. 9321365[/snapback] Da er det på plass med et veddemål! Du tror at Barcelonla ikke vinner serien i år. Jeg tror at Barcelona vinner serien i år. Den som taper må ha? 9321496[/snapback] Må ha en avatar av den som vinner o to måneder. 9321503[/snapback] Og signaturen kjøttkak' e livretten min! Ok, så har vi en deal? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Barcelona vinner ikke serien. Selvom de har fått Henry så blir ting litt som det ikke skal. Vi husker Real Madrid under tiden Zidane, Figo, Beckham og Ronaldo. Da alle disse fire var sammen i Madrid gikk det nedover, det vil skje med Barcelona og. 9321365[/snapback] Herregud, Henry er jo en kjempeforsterkning. Jeg tror han kommer til å herje i Primera Division. Men Barcelona har jo ikke bare forsterket laget med Henry. De har da handlet inn mange andre gode spillere. Yaya Toure for eksempel, knallgod spiller! En slik midtbanespiller passer Barcelona utmerket. De har også forsterket forsvaret med Gabriel Milito og Eric Abidal. Så jeg vil påstå at Barcelona har et meget sterkt lag nå. Skal ikke se bort ifra at de vinner både Champions League og Primera Division. Den defensive delen har Barcelona slitt med en god stund nå, men de har handlet bra på dette overgangsmarkedet så jeg tror de kommer til å bli svært sterke i år. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Barcelona vinner ikke serien. Selvom de har fått Henry så blir ting litt som det ikke skal. Vi husker Real Madrid under tiden Zidane, Figo, Beckham og Ronaldo. Da alle disse fire var sammen i Madrid gikk det nedover, det vil skje med Barcelona og. 9321365[/snapback] Da er det på plass med et veddemål! Du tror at Barcelonla ikke vinner serien i år. Jeg tror at Barcelona vinner serien i år. Den som taper må ha? 9321496[/snapback] Må ha en avatar av den som vinner o to måneder. 9321503[/snapback] Og signaturen kjøttkak' e livretten min! Ok, så har vi en deal? 9321761[/snapback] Nei, jeg vil ikke ha det som signatur. Om Barcelona vinner så skal jeg ha logoen dems og det skal stå: Barcelona seriemester 07\08 som signatur. Er det deal? Endret 20. august 2007 av Luis_Garcia Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Barcelona vinner ikke serien. Selvom de har fått Henry så blir ting litt som det ikke skal. Vi husker Real Madrid under tiden Zidane, Figo, Beckham og Ronaldo. Da alle disse fire var sammen i Madrid gikk det nedover, det vil skje med Barcelona og. 9321365[/snapback] Da er det på plass med et veddemål! Du tror at Barcelonla ikke vinner serien i år. Jeg tror at Barcelona vinner serien i år. Den som taper må ha? 9321496[/snapback] Må ha en avatar av den som vinner o to måneder. 9321503[/snapback] Og signaturen kjøttkak' e livretten min! Ok, så har vi en deal? 9321761[/snapback] Nei, jeg vil ikke ha det som signatur. Om Barcelona vinner så skal jeg ha logoen dems og det skal stå: Barcelona seriemester 07\08 som signatur. Er det deal? 9323010[/snapback] ''tomhel for president'' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Barcelona vinner ikke serien. Selvom de har fått Henry så blir ting litt som det ikke skal. Vi husker Real Madrid under tiden Zidane, Figo, Beckham og Ronaldo. Da alle disse fire var sammen i Madrid gikk det nedover, det vil skje med Barcelona og. 9321365[/snapback] Da er det på plass med et veddemål! Du tror at Barcelonla ikke vinner serien i år. Jeg tror at Barcelona vinner serien i år. Den som taper må ha? 9321496[/snapback] Må ha en avatar av den som vinner o to måneder. 9321503[/snapback] Og signaturen kjøttkak' e livretten min! Ok, så har vi en deal? 9321761[/snapback] Nei, jeg vil ikke ha det som signatur. Om Barcelona vinner så skal jeg ha logoen dems og det skal stå: Barcelona seriemester 07\08 som signatur. Er det deal? 9323010[/snapback] Deal!! "RyanReynolds", og "Prebo" er vitner! edit;REYNOLDS Endret 20. august 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå