Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer av oppstart av min nye bærbar!

Anbefalte innlegg

okey. har nå fått tak i xp. men nå er pcen bare helt fuck i huggu.

da jeg skrur den på kommer det opp power by det den er er power fra. også at jeg kan trykke F2 og F12 for og komme inn i bios og den type ting, men så kommer den ikke lenger. da blir pcen svart i noen min, og så starter den på nytt, skjer det samme hele fuckings tiden. hva kan jeg gjøre. kan ikke levere den inn igjen. må ha den til skole til helga. funker ikke uten noe cd heller.

det kom først etter at jeg prøve og boote fra en annen xp cd. så ut som det skulle funke, men så kom det bluescreen og der sto det noe error greier og at pcen måtte skrus av for at pcen ikke skulle ta skade.

og er etter dette at det som jeg skreiv først skjer. sad.gif

hjelp anyone. må få det til og funke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh...what?

Hva er det disse feilmeldingene du får sier, spesifikt? Kan du starte i Safe Mode (F8 under oppstarten)? Fins det diagnostikk-programvare på maskinen? Hvilken maskin dreier det seg om? Blåskjermene, error codes eller filnavn eller noenting?

Lenke til kommentar

fikk fiksa det tror jeg. men nå er det et nytt problem.

da jeg skal legge in xp, så står det at den ikke kan legge inn xp forde den finner ikke noe harddisk og legge den på.

kan det henne at de ikke har putta inn noe harddisk inn på pcen min, eller at den ikke er fiksa riktig.

helvete at dette skulle skje nå.

men er det noe jeg kan gjørde for og fikse det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...