Pysj Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Her er laderen som kun trenger vind for å gi mobilen din strøm. Les mer Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Må vel være perfekt for de som er ute og sykler. Evt sitter på bussen og har tilgang til vindu Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 He he. Ser ut som lille Silje og Co i Amobil ikke helt har skjønt at resirkulering er noe man gjør for å spare energi og bevare miljøet. Resirkulering er IKKE ment på journalister, for at de skal slippe å bruke energi på å skrive noe NYTT. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg tror heller jeg hadde bært med meg en kompakt bunke med ekstra batterier fremfor å ha den der digre konstruksjonen med meg. Med ekstra batterier er man også sikret strøm uansett vindforhold og solforhold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tro om man kan skifte plugg å drive bærbar pc (bil 12V adapter) om det er mye vind sitte inne med strømbrudd å game stepmania Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Ehm ... *host host*. 9316739[/snapback] Wops, det var mildt sagt en bommert fra min side. Beklager den! (saken er forøvrig trukket siden det holder med én) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg