SompOter Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hallo.. må man bruke chip eller no slikt i ps2 for å spille brente spill ? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Å spørre om hvordan man bruker piratkopier er imot forumets regler, beklager Lenke til kommentar
SompOter Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 latterlig det å.. alle bruker det jo uansett.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Å spørre om hvordan man bruker piratkopier er imot forumets regler, beklager 9316536[/snapback] det er ikke ulovlig å ta backup av egne spill og spille brendte backup-utgaver av disse. svaret til trådstarter er ja. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Nå kan man jo spille backup uten modchip også.. Google på Vast så kanskje du får noen tips.. Tror det kan føre til litt økning i pirater på ps2 snart.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 jeg chippet min xbox rett etter at jeg fikk den. du får veldig økte bruksmuligheter ved å gjøre dette og piratkopiering var en svært liten grunn til at jeg gjorde dette. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Nå kan man jo spille backup uten modchip også.. Google på Vast så kanskje du får noen tips.. Tror det kan føre til litt økning i pirater på ps2 snart.. 9320784[/snapback] Orginale ps2 spill har såkalte "bad sectors" som maskinen ser etter i oppstarten av spillet, disse sektoren kan ikke gjennskapes av en brenner... Så å spille backup på en ps2 UTEN mod, det er ikke mulig nei... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 swap magic funker også. men med variert kvalitet i forhold til en bra chippa ps2. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 swap magic funker også. men med variert kvalitet i forhold til en bra chippa ps2. 9328720[/snapback] Ville ikke nevne det jeg da, da det som regel gir MASSE problemer... med chip er det tut&kjør SM er steinalder utstyr som er knotete å bruke Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) swap magic funker også. men med variert kvalitet i forhold til en bra chippa ps2. 9328720[/snapback] Ville ikke nevne det jeg da, da det som regel gir MASSE problemer... med chip er det tut&kjør SM er steinalder utstyr som er knotete å bruke 9333886[/snapback] det kan så være, men det er et alternativ til chip Endret 21. august 2007 av JRL Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nå kan man jo spille backup uten modchip også.. Google på Vast så kanskje du får noen tips.. Tror det kan føre til litt økning i pirater på ps2 snart.. 9320784[/snapback] Orginale ps2 spill har såkalte "bad sectors" som maskinen ser etter i oppstarten av spillet, disse sektoren kan ikke gjennskapes av en brenner... Så å spille backup på en ps2 UTEN mod, det er ikke mulig nei... 9321369[/snapback] ånei.. daså.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det der så ut som swap magic fra minnekortet, og hva er vitsen med det?? blir jo like tungvint det... Nei, chip er nok fortsatt den enkleste og beste måten... Og hvor for man i tilfelle tak i det minnekortet der?? Tester det gjerne jeg, så skal dere få en tilbakemelding... funker det fint, så bøyer jeg meg i støvet Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 både ps2 og xbox chipper er ute av produksjon for en stund siden. Jeg chippa xboxen for å bruke den som media center ikke for piratkopiering av spill... for spilla koster ca 50-100kr nå så hadde ingen poeng ^^ Har koblet i trådløst tastatur så kan styre musikken litt enklere =D Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Marix chip er da fortsatt i salg, ikkeno problem å skaffe dem... Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Marix chip er da fortsatt i salg, ikkeno problem å skaffe dem... 9349636[/snapback] Ikke noe problem å skaffe det meste av chip til PS2 og Xbox Mange som sitter på "gammle" Xboer. Og ikke aner vilke muligheter det er med den maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå