Chad Thundercock Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hva tror folket? Er dette noe å satse på? Begynner på 3.året og ønsker å ta noe mindre krevende bare for å fylle tilstrekkelige timer på planen og da tenkte jeg at dette kanskje kunne være et "OK" fag å prøve seg som privatist i. Er dette krevende? Må jeg ha forsøk? Noen anbefalinger? Hvordan fungerer eksamen? Endret 19. august 2007 av dicktator Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 I 2BI er pensum egentlig ganske greit. Nå hadde ikke jeg faget som privatist, men du trenger nok å ta med deg noen forsøk. Jeg tror ikke jeg hadde valgt å ta biologi som privatist, fordi jeg syntes det var litt krevende. Men det kommer an på interesse og hukommelse. Du bør snakke med læreren for faget og høre hvilket opplegg det er for privatister. Et lettere fag å ta som privatist tror jeg kan være kontorautomasjon, samfunnskunnskap eller bedriftsøkonomi. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Er du en gjennomsnittlig elev? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Karakterene mine ligger stortsett på 4 og 5, men jeg fikk en sekser, og den var i 2Bi Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Regner med at du har valgt 3Bi i år Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Stemmer Vi hadde første time i dag, og det virker mye vanskeligere. 2Bi er nok det letteste innenfor realfag, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Har bestemt meg, melder meg opp første september. Så litt i boke nå nettopp og må si at det virker rimelig lett, men sikker er jeg ikke. Du vet ikke om jeg må ha forsøk og hvor lang er forberedelses tiden? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg vet ikke om du trenger forsøk, men tror forberedelsestiden er på 30 minutter. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 3 bio er MYE vanskeligere Hadde begge fagene på påbygg, og det var såvidt jeg sto. At dette skyldes laber lesing osv. skal jeg ikke benekte. Fikk tross alt 5er i 2bio eksamen uten særlig stress. (Hadde værte mye verre med 3bio) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå