snorrenilsen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har tenkt å lage meg en slags HAUK nå. Har forstått det sånn at kildekoden til HAUK var tilgjengelig før, men på HAUK artiklene er de fleste lenkene døde (bortsett fra den pakka som bare gir meg programmet). Det er mulig det bare er jeg som er dum, men jeg finner den ikke. Er det noen som har den og vil gi den til meg? Og om jeg ville bygd en av de HAUK designene er laget av hondaen, men ikke har mulighet til å lage PCB, kan jeg bruke ting som 48-320-02 fra elfa og litt fantasi istedenfor? Evt. Andre ting jeg kan bruke som erstatning til PCB (som ikke trenger kjemikalier og ikke er veldig dyrt) Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 her har du den: (PCB utlegg osv.) http://home.no.net/stian206/Div/HAUK.rar IC'en du trenger heter 'ULN2803A'. Koblingsskjema: Lenke til kommentar
snorrenilsen Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Hei. Det var ikke skjemaet jeg tenkte på, men kildekoden til selve HAUK programmet. Det lå heller ikke i RAR filen jeg fikk, men takk for den allikevel. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei. Det var ikke skjemaet jeg tenkte på, men kildekoden til selve HAUK programmet. Det lå heller ikke i RAR filen jeg fikk, men takk for den allikevel. 9316546[/snapback] Prøvd og sende en PM'en til "hondaen" ? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Heisann =) Kildekoden har jeg ikke gitt ut. Lenke til kommentar
snorrenilsen Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Hmm, det var dumt. Er det noen mulighet for at du kan gjøre det open source, evt. la meg se på koden? Jeg har tenkt å lage noe lignende selv, men fint om jeg kunne spesialtilpasset koden. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 egentlig er jeg litt interisert i det også. Evt. ta det via PM? Lenke til kommentar
snorrenilsen Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Kontaktet han på PM, og fikk svar om at han ikke ville gi ut noe av arbeidet hans. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hm, hvor mye programmering kan du? Det er ikke så veldig vanskelig å programmere parallellporten. Se her, for eksempel... Og her finner du Visual Studio Express, hvis du trenger det... Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kontaktet han på PM, og fikk svar om at han ikke ville gi ut noe av arbeidet hans. 9317319[/snapback] Hei. Det får vi ha respekt for, heldigvis er folk som ikke deler programmene sine med andre en minkende gruppe. Her kan du finne masse om kontroll av parallell port: http://www.epanorama.net/circuits/parallel_output.html Som du ser finnes det en mengde ferdige programmer med kildekode tilgjengelig. Good Luck Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 autoit versjon. link med mulighet for å lage/kjøre script. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå