texaz Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ok! Mitt første bilde lagt in til kritikk! så jeg er litt spent på dommen. Brennvidde 18mm F-nummer F22 eksponeringstid 1/5sek Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ekstremt fint bilde. Eg er imponert. Det som er minus i bildet ditt er at du sannsynligvis har brukt for høg ISO-hastighet, og du får då overeksponerte områder i sløret, og i "skogåpninga" på toppen av bildet. Ellers eit kjempe fint motiv.! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei. Jeg syns dette bildet var skikkelig fint. At du har fått med så mye av fossene i fokus syns jeg var flott. Han over skriver om utbrente områder, og det kan jeg forsåvidt være LITT enig i. Himmelen syns jeg også var litt utbrent, men den er jo såvidt synlig så det er jo ikke så veldig ille. Alt i alt veldig flott. Lenke til kommentar
texaz Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Takker for tilbakemeldinger Det stemmer godt med høy iso ja,den var på 400. Har nytt kamera så det er mye å holde styr på i begynnelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå