humancoreiii Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hey trenger litt hjelp med et siste valg av laptop jeg. Hvem virker best av: Asus G1s /G2s (oppgradert verson med santa rosa og 8600m 15"/17") eller: Toshiba Sattelite X200 skal brukes til spill og media. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 legg gjerne ut linker eller i det minste specs så det blir lettere å hjelpe deg... maskinene er stort sett likeverdige, forskjellene er at G1S er 15,4" mens de andre er 17", og at Toshibaen har ett 8700M GT skjermkort som yter om lag 20% bedre enn 8600M GT som sitter i ASUS'ene. Toshibaen er heller ikke kommet på markedet enda, så det kan ta en stund før du får den om du bestiller denne. Jeg ville valgt G1S da jeg ikke vil dra rundt på en stor, tung 17" maskine, men du vet vel selv hva du foretrekker og har behov for... Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 legg gjerne ut linker eller i det minste specs så det blir lettere å hjelpe deg... maskinene er stort sett likeverdige, forskjellene er at G1S er 15,4" mens de andre er 17", og at Toshibaen har ett 8700M GT skjermkort som yter om lag 20% bedre enn 8600M GT som sitter i ASUS'ene. Toshibaen er heller ikke kommet på markedet enda, så det kan ta en stund før du får den om du bestiller denne. Jeg ville valgt G1S da jeg ikke vil dra rundt på en stor, tung 17" maskine, men du vet vel selv hva du foretrekker og har behov for... 9316303[/snapback] oj, er 8700 20% bedre enn 8600? kanskje jeg burde gå for toshiba da... ennå ikke sikker på om det blir 15" eller 17".. jeg flytter den ikke så mye egentlig, og fett med litt stor skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå