Brian Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hei Nå i den siste tiden har pc'n blitt helt rar når det gjelder Live Messenger. Når jeg ikke kjører programmet så fungerer pc'n kjapt og uten problemer som den skal. Men straks jeg logger på messenger'n så henger alle programmer seg opp, inkludert oppgavebehandlinga. De henger seg opp som oftest i 10-20 sek og så funker de i 10 sek igjen, og deretter henger det seg opp i nye 10-20sek. Ellers tar også alt utrolig lang tid, bare det å gjennopprette vinduet i firefox tar evigheter. Dette fortsetter helt til jeg dreper prosessen, og da fungerer alt perfekt igjen. Hva kommer dette av? Jeg bruker jo messengern ofte så jeg klarer meg ikke helt uten den heller. Endret 19. august 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 prøvd å reinstallere msn? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Bruker msn mye CPU?? Bruker det her til tider, og da går PCen veeldig treig.. Sempron Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 prøvd å reinstallere msn? 9315832[/snapback] Nei, men tenkte kansje noen andre hadde vært borti det. Har bare ikke orka og reinstallert, da mister jeg jo alle de dryge smileyene jeg plager folk med. Bruker msn mye CPU?? Bruker det her til tider, og da går PCen veeldig treig.. Sempron wink.gif Nei, tror ikke det. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det gar an a kopiere mappen med smilier, og kopiere den tilbake etter du har reinstallert. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Prøv en reinnstalasjon du Blæ, noen var før meg edit: Er det bare å kopiere smiliene til den aktuelle mappa, eller må enn gjennom MSN med dem? Endret 19. august 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Det samme skjer også hvis jeg åpner innstallasjonsfiler av en eller annen grunn. Skulle innstallere project reality 0.6 nå, og da stoppet pc'n helt opp i 3-4min før innstallasjonen spratt opp og da funket alt fint igjen. Jeg hadde også winamp oppe i bakgrunnen, men musikken fortsatte likevel, den hang seg ikke opp slik som resten. Får vel bare reinstallere MSN likevel da. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei for å lagre alle smiliene i live messenger, så er det så enkelt som å gå inn i mappa C:\Documents and Settings\brukernavn\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Messenger\[email protected]\ObjectStore\CustomEmoticons kopierer alle filene der til en annen plass, og lime dem inn samme plass når du har reinstallert live messenger. om du ikke har customemoticons-mappa, så vet jeg ikke om du bare kan lage den, men om du lagrer en custom smiley på normal måte, så opprettes hvertfall mappa på normal måte. lykke til forresten, du må ha på visning av skjulte filer for å finne mange av de aktuelle mappene. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hmmm, innstalerte nettopp MSN nå på XP.. PCen fryser da jeg åpner FF,Office etc. programmer... Skal prøve å innstalere en eldre versjon etterpå.. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hadde også problemet, la bare inn pidgin, selv om det ikke er det beste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå