abdsar Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Ey. Skaffet meg trådløst nettverk for noen uker siden. Jeg som gamer en del cs, var det uaktuelt å spille med trådløst da jeg vet hvor mye crapp som oppstår. Og dro en kabel fra router til pcen. Og tenkte så at alt skulle være fryd og gammen men nei. Pingen ligger nu på 50-60 på servere som jeg normalt hadde 20-35 på (før jeg fikk trådløst). Den nye routeren er en Thomson speedtouch og jeg har NGT som levrandør. SKal ha nøyaktig den samme hastigheten som før. Har pr i dag ADSL Basic fra Nextgentel. Har dog bredbåndtelefoni, men det burde ikke ha noen påvirkning på pingen?, hadde hverfall ikke det før. Fikk førovrig dette på speedometert: Nedlastingshastighet: 301 kbit/s (500 000 bytes på 13,297 sek) Opplastingshastighet: 383 kbit/s (500 000 bytes på 10,438 sek) På forhånd Takk! Endret 19. august 2007 av abdsar Lenke til kommentar
hiper Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvilken kryptering bruker du? Lenke til kommentar
abdsar Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Usikker. Har ikke gjort noe særlig. Gidder du å gi meg litt veiledning. en slags kode. right? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Om du ikke har noen kryptering så kan grunnen være at noen bruker ditt nett til og laste ned, derfor får du fårlig ping og dårlig hastighet. Sjekk nettverk forumet, ligger noen guider der. Jeg har litt dårlig tid, men kansje jeg Editer senere og lager en "guide" BTW: www.google.no Lenke til kommentar
abdsar Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Ja, men er ganske sikker på at det ikke er noen andre som laster ned fra nette da jeg spiller. Skal det egentlig ha noen konsekvenser for meg om andre i huset laster ned selv om det er trådløst. Men om nette tappes kontunerlig ellers, så kan jo grunnen ligge der. Føler at jeg jar prøvd det meste. Rates og alt innenfor cs har jeg jo god peil på så prob ligger ikke der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå