mi5el Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 hei har nå en nokia n73 ME som ikke er helt i toppform. jeg har mistet joysticken og den begynner å bli veldig treg. jeg har derfor begynt of se litt etter en ny telefon. Det jeg ser etter er en mobil som er relativt liten og fin, pluss at den har et bra kamera (3 mp +++). bryr meg ikke noe særlig om musikkavspiller, (brukes jo aldri uansett) men dette er jo såklart noe som alltid følger med en mobil. Håper noen har noen forslag og skriver svar. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Sony Ericsson K810i er jo en ganske pen kameramobil, den har 3.2 Mega pixels kamera, og en utrolig god xenon blitz. Jeg synes iallefall denne kaster et mye bedre lys, enn blitzen på N73. Samtidig kommer det også en ny kameramobil fra Sony Ericsson, K770i. Denne tror jeg skal være en litt "ned-strippet" samt veldig liten utgave av K810i, men fortsatt beholde de gode kamera momentene, men her har de spart på blitzen, og heller integrert kameralys. Samsung Z720 er jo også en pen mobil, denne er relativt "bred" men har godt kamera til sammenlikning SE K810i sitt. Men denne har da derimot ikke noe blitz så vidt jeg vet, og om den har det, tror jeg de har benyttet kameralys her også. Minuset ved disse mobilene er dog da at man ikke har Symbian OS. Men klarer du og leve foruten det, er det iallefall verdt og ta en titt på en av disse mobilene! Lykke til *personlige meninger* Endret 20. august 2007 av andr3asb Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hei Ta en titt på Sony Ericsson T650i. Den er liten og slank med mineralglass og metall, og har 3.2 mp kamera. Og den ser myyye penere ut enn K770i Lenke til kommentar
mi5el Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 takk for svarene... jeg vill klare meg fint uten symbia os så disse SE mobilene virker veldig fine.. eneste minuset er joysticken på k810i... har ikke så mye til overs for det. men de andre virker veldig fine. Mange takk begge to Lenke til kommentar
majell Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Vent til k850i kommer. Den har 5 megapixel kamera, og er ikke så stor. Veldig fint design også Lenke til kommentar
mi5el Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 etter litt leting kommer et spørsmål til... når kommer disse mobilene ut til butikken? har noen peiling på dette? angående k850, den ser litt stor ut... hvilken mobil vill du sammenligne denne med i størlelse? takk for alle svar Lenke til kommentar
majell Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Den er ca på størrelse med w610i. 2mm tykkere eller noe sånt.. Man får ikke så mye mindre tlf med et så råbra kamera Hvis du ville ha minst mulig, så er for eks t650i, som ble anbefalt, større enn denne tlf. Og ligger på ca det samme i pris. Mest sannsynlig. les mer om k850i her: http://www.amobil.no/sniktitt/mobiltelefon...on_k850i_/40444 Good luck =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå