FCW Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei! (Blir aldri ferdig med dette valget ) Ser at de selger Toshiba Regza 37C3000PG til en billig penge... Ser at foregående Toshiba modell 37WL66Z har fått ganske gode kritikker, men finner ingen tester eller omtaler på C3000 modellen. Sikler mest på en Sony KDL-40D3000, men hvis jeg kan få (nesten) like bra bilde på en Toshiba til 5000 spenn mindre, så går jeg for det istedetfor.. Spørsmålene er som følger: - Noen som har erfaringer om bildekvalitet m.m på Toshibaen. Er den bedre enn 37WL66Z?? - Bør jeg gå for en Sony....er forskjellen i billedkvalitet verd så mye?? (TV'en skal brukes til CD parabol, DVD og PC) MVH FC Lenke til kommentar
FCW Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 En liten bump Jeg omformulerer spørsmålet mitt... Hvilken LCD-TV til salgs nå kan best matche en Sony D3000 i forhold til bildekvalitet, farger, kontrast m.m?? Tenker da i prisleiet 10 -15 000 kronasjer. FC Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ut fra de tester jeg har lest; ingen! Den skal visstnok være den beste LCD-tv'n som er på markedet i disse dager. Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ut fra de tester jeg har lest; ingen! Den skal visstnok være den beste LCD-tv'n som er på markedet i disse dager. 9326772[/snapback] det kommer alltid noe nytt og bedre... feks http://www.teknofil.no/wip4/her_sonys_bakk.../d.epl?id=16388 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå