Gå til innhold

Kjøp av bærbar til mor&sønn

Sindra

Anbefalte innlegg

Hei, har nå bestemt meg for å kjøpe ny bærbar pc, både til meg selv, og til mor. Jeg har tenkt til å bruke 10-11k og har etter å lest i forumet her kommet fram til at denne aceren er et kanonkjøp... (Det eneste jeg ikke liker er designet, som i bunnoggrunn er ganske viktig) Hva jeg lurer på er, finnes det noen andre alternativer med tilsvarende spesifikasjoner til samme pris? (Har sett på Compal IFL90, da jeg fra før av har Hel80, og er fornøyd med den, men synes man får mindre for pengene) Levers forresten Aceren med opperativsystem? Hvis det er tilfell, koster en Compal med de samme specsene ca. 1400,- mer...

Bruksområdet; Skole (bra batteritid), spill (8600gt)...

Så var jeg kommet til moren min, hun trenger en bærbar som kun skal brukes til internett (nettbank osv.) og office (word, exel, powerpoint), dermed trenger hun ikke en kraftmaskin for og si det slik... Hva er den billigste bærbare man kan kjøpe som innfrir disse "brukskravene", gjerne med litt grei batteritid (2-3 timer)... Maks (!) 5000,-, men vil helst bruke mindre, da den ikke skal brukes til noen ressurskrevende oppgaver ;)

Hvis jeg skulle ha glemt å nevne noe, er det bare og opplyse meg om det, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...