Mr. Bojangles Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Tenkte jeg skulle heve gulvet i bagasjerommet et par cm, og legge forsterkerene under en plexi-plate med hvitt LED-lys som jeg kobler opp mot remoten fra spilleren med et relé (fjortiz-alert, jeg vet - men nå er forsterkeren skrudd på kassen, og det ser helt Johan ut... ). Hvordan bør jeg gjøre dette? Bør jeg kaste ut reservedekket og håpe jeg aldri punkterer, eller bør jeg legge en plate over det gamle gulvet (litt krøkkete og komme til reservedekket kanskje?). Hvordan bør jeg i så fall feste den nye platen, hengsler? Takker Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 er vel bare å bygge en kasse som dekker hele gulvet å legge forsterkeren nedi der. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Bør vel ventileres på et vis? Kan bli ganske lunt nedi der nemlig. Lenke til kommentar
alfert Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Tenkte jeg skulle heve gulvet i bagasjerommet et par cm, og legge forsterkerene under en plexi-plate med hvitt LED-lys som jeg kobler opp mot remoten fra spilleren med et relé (fjortiz-alert, jeg vet - men nå er forsterkeren skrudd på kassen, og det ser helt Johan ut... ). Hvordan bør jeg gjøre dette? Bør jeg kaste ut reservedekket og håpe jeg aldri punkterer, eller bør jeg legge en plate over det gamle gulvet (litt krøkkete og komme til reservedekket kanskje?). Hvordan bør jeg i så fall feste den nye platen, hengsler? Takker 9315440[/snapback] Lenke til kommentar
alfert Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 hadde vært greit å vite hva slaags bil det er snakk om , lettere å komme med tips som gir mening da.men skal du ha forsterkeren i hjulbrønnen bør du tenke på lufting, forsterkeren utvikler jo tross alt ganske mye varme ved høy påkjenning. kaster du ut reserve dekket kan det være greit å kjøpe en boks med dekkfix (aperunk), Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg holder på å legge parkett i bagasjerommet nå. Ganske lett egentlig. Skal ikke feste den på noen måte, så det blir bare å løfte den ut om jeg skal ha tak i reservehjulet. Eneste jeg ikke har funnet ut ennå er hva jeg skal gjøre i kantene...altså, om jeg skal lage noen form for lister eller bare ha det sånn det er. Har ikke lagt det i bilen ennå, så jeg vet ikke helt hvordan det vil bli, men har sagt til ganske fine kanter, så mulig det blir fint. Når jeg får meg sub og forsterker skal jeg skru forsterkeren fast i gulvet og bygge en kasse av plexiglass over den så den ikke tuller seg sammen med eventuell bagasje. Noe sånt som dette hadde jeg sett for meg: Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Er en Golf III, hvis det hjelper noe. Ventilasjon kunne sikkert ært greit, men spørsmålet blir i så fall hvordan jeg skal lage det til. Noen gode nettsider som selger skai og andre stofftyper i ymse farger (noen som kan matche lakkoden rimelig bra, har "aqua"-farget bil). Endret 19. august 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Når det gjelder ventilasjon, så kan du jo bare lage noen luftehull\riller, evt. noen hull til å montere 12cm datavifter i. Bare så varmen kan komme slippe ut, rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå