si Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Mange fine små steder i Bergen, her er noen av dem: Kveldshimmelen er fin på vei hjem til Sandviken: Fløyen om vinteren: Under puddefjordsbrua; Si og Sti later som de er tøffere enn de er : Bildekritikk? Noen flere som har bilder fra sine Bergenske favorittsteder? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Så søt du er, tøffingen Jeg likte alle bildene dine. De to første bildene gir meg litt hjemlengsel, og det siste er en effektiv bruk av et opplagt motiv som jeg av en eller annen grunn aldri har utnyttet. Hvor naturlige er egentlig fargene i det første bildet? Jeg er litt i tvil. Lenke til kommentar
si Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hvor naturlige er egentlig fargene i det første bildet? Jeg er litt i tvil. Måtte klippe litt og behandle husene og himmelen hver for seg, eller ble himmelen bare helt utbrent når jeg lysnet husene. Himmelen har fått litt S-kurve og kanskje et snev av økt saturation, har ikke endret fargebalansen. Naturen kan være temmelig tacky selv uten PS. det siste er en effektiv bruk av et opplagt motiv som jeg av en eller annen grunn aldri har utnyttet. Ja jeg elsker området der, utrolig fint. Tok mye bilder der nede før jeg debuterte digitalt. Skulle ønsket en litt annen vinkel på dette, fått mer av undersida av brua og noe av fjorden, og bedre vinkel på sollyset, men det er en skråning i forgrunnen så jeg hadde ingen annen plass å sette kameraet (bildet er tatt med selvutløser). Endret 19. august 2007 av si Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Når jeg tenker på at jeg til sammen har bodd flere år på Möhlenpris i tre forskjellige perioder, så er det direkte flaut at ikke jeg har noen bilder fra under broen. Endret 19. august 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
si Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Området rundt kaien der har de jo sperret av nå (terrorfare må vite), det er nitrist for det var et av mine yndlingssteder for fotografering. Fulgte etter ei due der ein gang og havnet inni et forlatt gammelt dueslott, fullt av merkelige og skumle maskiner og helt ufattelig mange duer. Har lyst å klatre over gjerdet, men det er videoovervåket og jeg er litt redd for å bli skutt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvitbalansen ser ut til å være feil på det andre bildet? Likte det siste bildet, så ut som noe tatt rett ut ifra ett blad elns Lenke til kommentar
si Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Hva bør jeg gjøre med hvitbalansen, og hvordan gjør jeg det...? (Nybegynner i PS) Lenke til kommentar
enotone Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Mange fine små steder i Bergen, her er noen av dem: Kveldshimmelen er fin på vei hjem til Sandviken: Fløyen om vinteren: Under puddefjordsbrua; Si og Sti later som de er tøffere enn de er : Bildekritikk? Noen flere som har bilder fra sine Bergenske favorittsteder? 9315409[/snapback] OY var det hit eg kom? Fulgte ein link eg og... Eg likte bildet bildet ditt frå under Puddefjordsbroen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå