ebe Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 sendte faren min en avi-video som han ikke får spilt av. "kan ikke laste ned passende dekomprimeringsprogram" får han. noen som vet? Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 sendte faren min en avi-video som han ikke får spilt av. "kan ikke laste ned passende dekomprimeringsprogram" får han. noen som vet? Jeg bruker IrfanView til å view'e filene mine. Jeg installerte også alle plugin'ene som var mulig, men når jeg skulle spille av avi filene fra mitt V3 var IrfanView grei nok til å fortelle navnet på codec'en jeg måtte installere. Dette er imidlertid en litt tungvint måte å få rede på hvilken codec en skal søke etter, men det funker. Regner med andre kan fortelle direkte hvilken det er. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 jajja, vi har et par maskiner(hmm, det går sanneleg unna, no er to stk vekke på et par uker =( ) men, på den som kameraet ikkje er instalert på går det ikkje an å spele av videoane, men med nabon går det, han har ikkje inne nokko som eg ikkje har Win2k, sp3, divx4 og mp5 (eller ka den heite dinna gaaamle versjonen) no laster eg ned det programmet som dere anbefalte og håper det går.. for videoane hadde vore grett å sende over nette til andre folk.. Nokon andre tips som er enklere og forklare til folk som vil sjå videoane eg legger ut på heimesida mi? -Kim- Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hvis du finner ut hvilket codec som trengs kan du jo bare legge ut link til denne codecen sammen med avi-filene dine? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 sete på skulen no, men eg trur det er mjpg eller.no som var codecen.. kan skjekke det litt mer opp når eg kjem heim.. funket ikkje med det dere ba meg laste ned tidligare.. =( /me vil sjå video på pcen min!! -Kim- Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei! For å spille av disse filmsnuttene kan det medfølgende programmet Quicktime brukes. Kan også lastes gratis ned fra www.apple.com Ellers for å spille av filmsnuttene via media player, må man bruke en codec som heter MJPEG. Denne er lisensiert og er ikke gratis. For å laste inn filmsnuttene på PC'en må man enten benytte Zoombrowser eller en kortleser. Mvh Canon Norge as HelpDesk det var svaret eg fekk på mail til canon.. men, korleis kan div, kompisser av meg sjå filmane når codecen er lisensiert osv =( -Kim- Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei! For å spille av disse filmsnuttene kan det medfølgende programmet Quicktime brukes. Kan også lastes gratis ned fra www.apple.com Ellers for å spille av filmsnuttene via media player, må man bruke en codec som heter MJPEG. Denne er lisensiert og er ikke gratis. For å laste inn filmsnuttene på PC'en må man enten benytte Zoombrowser eller en kortleser. Mvh Canon Norge as HelpDesk det var svaret eg fekk på mail til canon.. men, korleis kan div, kompisser av meg sjå filmane når codecen er lisensiert osv =( -Kim- Du leser jo selv i mailen at QuickTime fungerer. Hvorfor ikke be dem bruke det? QuickTime er jo gratis og enkelt...og ganske utbredt. (Jeg har nå installert det for lenge siden) Lenke til kommentar
eriker Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Last ned fila mcjpg30.zip herfra: http://freepctech.com/pc/002/files011.shtml Denne gjør at du kan spille ixus-avi'er i media player og liknende... :google: Lenke til kommentar
ebe Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Eller her: http://www.sm-art.hu/link/codec/mcjpg30.zip Bruker man XP trenger man ikke innstallere denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå