Heatsink Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Trenger en bærbar PC til det kommende skoleåret. Hadde opprinnelig nesten bestemt meg for Amilo pro 3205 siden den var ganske liten og lett. Men så kom hw.no ut med en artikkel hvor de anbefalte HP Compaq 6715b. Jeg er ganske blank på dette området... Hvor merkbart større er HP-en, på godt og vondt, og hva ellers er bedre eller dårligere? Endret 20. august 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Om noen skulle vite om noen andre PC-er i samme prisklasse er jeg selvsagt åpen for forslag. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Så vidt jeg ser så tilbyr nettbutikkene 6715b med 2gb....den Amilo laptopen har 1gb. I tillegg har jeg selv veldig gode erfaringer med HP sin bedriftsserie, så ville anbefalt 6715b på det grunnlaget. Behagelige og slitesterke knapper, god batteritid, stabil også har du alle de fancy bedriftsfunksjonene i tillegg. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Sitter og vurderer 6715b med 2 GB RAM og WSXGA+ veldig selv. Den virker å være solid og gi mye for pengene. Men jeg må innrømme at også v3205 frister litt. Har en ultraportabel PC nå og frykter litt å måtte gå opp noen størrelser. Jeg synes at begge maskinene virker å være veldig gode kjøp. Men du (og jeg) må nok velge hva som er viktigst; størrelse eller ytelse. Det er nok ganske stor forskjell i størrelsen på disse, selv om 6715b ikke er større enn en gjennomsnitts bærbar. fflex: Tøft navn. Stammer du? Endret 22. august 2007 av Flex Lenke til kommentar
Loddebolt Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 HP Compaq 6715b gir deg en solid arbeidhest med bra ytelse for pengene. Grafikkortet er kanskje ikke noe å skryte av og designet er heller ikke så fancy som Pavilion maskinene til HP. Har gjort innkjøp av 15 slike maskiner til nå for div. ansatte og jeg ble imponert over spesifikasjonene og utstyrsnivå. Har også noen FSC maskiner i omløp og det blir ikke fler av de på oss med det første. Grunnen er først og fremst at de virker mindre solide enn HPs bærbare (bedriftsserie). Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Det blir HP på meg. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå